Hej igen ! Jeg købte bilen da den havde kørt 80.000 km og efter ca. 5.000 km oplevede jeg for første gang meget kraftigt "huggeri" Jeg fik omgående udskiftet filter og olie, hvor efter jeg ikke har oplevet "huggeriet" så kraftigt mere, men alligevel er til stede. Det opleveres fuldstændig som JOC beskriver det, ved lav hastighed 50-60km/t. Jeg har til gengæld aldrig haft dårlig motorgang på nogen måder. Troede på et tidspunkt at det havde noget med vand at gøre p.gr.a. den kan skabe sig ekstra meget i regnvejr eller et par gange hvor jeg kom til at køre i vaskehal og den fik undervognsskyl. Der er intet at mærke når jeg accelerer. Når den finder på at skabe sig ved de 50-60 km/t føles det ligesom den "stopper op" hvilket jeg kan få den at lade være med ved give kraftigt gas.
Min kone benytter den daglig til arbejdskørsel mellem Randers og Århus med deraf motorvejskørsel, og der spinder den bare som en mis, men kan tit skabe sig så snart hun
kører af motorvejen og kommer ned på de famøse 50-60 km/t. I gode perioder kan den skiderik godt finde på at opføre sig pænt i flere uger.
mvh
Knud