Hej
Efter at min BMW nu har været på bmw værksted i sammenlagt 4 uger og fået skiftet converter, sensorer, justering af ventilløftere, valvetronic, cylindre, nyt gasspjæld, nye pakninger, ny luftmassemåler, nye tændspolere, nye tændrør og meget andet er der nu endelig nyt i sagen. I torsdags spandt den som en mis efter at BMW vistnok havde justeret ventilløftere og den har spundet som en mis lige indtil i dag hvor den igen

begyndte at hugge ved kørsel. Jeg er ret sikker på at det er motoren der er problemet da jeg kan høre at motoren hugger og rykker - dette er bmw også enig i men de kan ikke løse problemet. Den gør det kun ved kørsel ved lav fart. Når den holder i tomgang går den fint men hvis man giver den gas til ca1800 omdrejninger så begynder bil (motor) at ryste. Rystelserne aftager fra 1.800 omdrejninger. Man kan også mærke og se at motor ryster når omdrejninger er ca. 1.800.
Ifølge BMW er der ingen fejl på bilen og de har gennemgået alt og de kan ikke komme problemet nærmere så jeg må sande at BMW åbenbart har lavet en motor som ikke kan laves uagtet den kun har kørt 137 tkm. Jeg har nu haft problemet siden november 2011 og er ikke overraskende godt træt af det eftersom 4 uger på værksted og mange penge ikke har hjulpet.
Der er ikke meget sjov i denne historie og det er skræmmende at BMW kan skrue sådan en l.... motor sammen og at en bil der har kørt 137 tkm kan have en eller flere fejl som ikke kan laves.