Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Tuning
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du finde svar på problemer med din motor eller Gearkasse og optimering af motor ydelse (Tuning)

EMNE: Tuning

Sv: Tuning 10 år, 10 måneder siden #4987

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej

Det ser jo spændende ud, og med et imponerende resultat. Er der samme gearkasse i 530d som i 535d? Jeg har overvejet om min E61 535d LCI skulle optimeres lidt, men jeg er bekymret for drivlinien - også selvom jeg ikke kører vildt.

Mvh. Sune

Sv: Tuning 10 år, 10 måneder siden #4988

• Ruben
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hejsa

Har ikke oplevet problemer på ZF 6HP26 automat gearkasserne ved forøget effekt. Det er jo selvfølgeligt vigtigt at man husker at få skiftet olie og filter i gearkassen hver 80000-100000km

Ruben
Sidste redigering: 10 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: Tuning 10 år, 10 måneder siden #4992

• Hansi
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Ruben, har en 316d fra marts 2010 som Landberg ikke kunne tune uden at tage motorstyringsboksen ud og lodde på bagsiden - kan du det?

Vh Hansi

Sv: Tuning 10 år, 10 måneder siden #4995

• Martin39
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har selv en 525d som er optimeret via bsr tuning og det er nemt, du oplyser bare stelnummer så bestiller du bare en enhed hvor softwaren ligger på og via obd stik optimerer du din bil mindre end 5min....min gik fra 177 til 232 hk

Sv: Tuning 10 år, 10 måneder siden #4996

• Ruben
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hejsa

Det er nødvendig at udlæse via boot mode og ja så skal motorstyringen ud og åbnes. stor set alle BMW fra sidst i 2009 der skal chiotunes skal læses via boot mode. Da tricore processoren ikke kan læses via OBD.
Men alle kan selvfølgelig opdateres med original BMW software igennem OBD stikket i bilen

Ruben
Sidste redigering: 10 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: Tuning 10 år, 10 måneder siden #4997

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Martin39 skrev:
Jeg har selv en 525d som er optimeret via bsr tuning og det er nemt, du oplyser bare stelnummer så bestiller du bare en enhed hvor softwaren ligger på og via obd stik optimerer du din bil mindre end 5min....min gik fra 177 til 232 hk

Hvilken indflydelse har denne type tuning på din brændstoføkonomi?

Mvh. Sune
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder