Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Min Pre-LCI E91 330xd
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Min Pre-LCI E91 330xd

Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 6 måneder siden #2616

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Så blev der skiftet gløderør/relæ, styrekugle i højre side og softwaren opdateret.
Forskellen skal jeg nok lige berette om når jeg kender den.

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 6 måneder siden #2617

• jacobniell
Roos skrev:
Lidt OT, men cykler købt i udlandet har ikke altid et stelnummer, og slet ikke i et format som de danske forsikringsselskaber accepterer. Så kan man få sin lokale cykelsmed eller politiet til at banke et dansk stelnummer ind i fx en baggaffelende.

Ref. mit spørgsmål tidligere i tråden, har jeg lige været en tur syd for grænsen og bl.a fået skiftet oile på både motor og gearkasse. Fik ved samme lejlighed også skiftet olie på differentialet. Så nu skulle det gerne køre som smurt

Roos

Jeg købte også min cykel i Tyskland, der er den noget billigere, og "betalte" så min cykelhandler for at sætte dansk stelnummer i cyklen. Jeg skule jo have lidt udstyr til cyklen også så det havde han ingen problemer med

Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 4 måneder siden #2818

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
SÃ¥ skete der en smule nyt.
Fik for et par måneder siden solgt de uoriginale sommerfælge.
Fine var de da, men kunne ikke indfinde mig med at de var uoriginale.

I mellemtiden har jeg så kørt rundt på vinterhjul. Og sikke dog noget skidt i denne tid. Men skidt, jeg skal alligevel have nye dæk på til den kommende sæson - så mon ikke det går.

Har længe været på udkig efter originale hjul i 18 eller 19 tommer.
Valget har efter længere tid faldet på modellen Doppelspeiche 260.
Modellen ses på Exx M3 og har målene 8,5 og 9,5x18.

For at "kompenserer" for den sidste tommer (har valgt komfort frem for look), beholder jeg M3 dækmonteringen med Michelin PS2 og 245/40 for samt 265/40 bag.

Det skal nok gi et beefy look, samt lidt kontrast til min titansilber E91'er.

Desværre når jeg ikke at få dem leveret inden lørdag - men jeg lægger selvfølgelig billede op så snart jeg modtager dem.

Her et lille billede af hvordan sådan nogle ser ud.

ImageUploadedByTapatalk1375334816.605896.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af LN2VIOLN2.

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 4 måneder siden #2819

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er nogle rigtige flotte fælge du får dig der. Morsomt du har det som mig med replica fælge, for der er ingen tvivl om de aldrig er og bliver det samme som originale BMW fælge.

Sad for nogle år siden og så hvordan man lavede de rigtige på Discovery. De originale BMW Alufælge fremstiller man ud af en klods aluminium, som man gennemlyste for at være sikker på at den var massiv og ikke fyldt med lufthuller i metallet. Og derefter skar fælgen ud på en CNC styret fræser.

Hvorimod man med replica fælge blot støbte dem i forme.

Så der er ingen tvivl om at man også her får hvad man betaler for. Det bliver spændende at se dem når du får dem monteret på bilen. for flotte det er de.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 4 måneder siden #2821

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Jeg har efterhånden mærket på den kedelige måde at det ikke kan betale sig at købe uoriginale dele. Jeg betaler gerne lidt ekstra, for at være sikker på det er i orden.

Jeg ved der findes kopi-fælde der er godt lavet. Men er efterhånden blive en smule pernippen med bilen, så den skal ha' nogle ordenlige sko med gode såler
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 4 måneder siden #2874

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Efter lidt problemer med fragten samt 5 timers vedligeholdelse af fælgene - kom de på...

Det passer som hånd i handske

Går du med samme tanker på din 3-serie, så er det IKKE et direkte fit ! Sættet passer KUN direkte over på X-Drive modellerne 330d og 335i og KUN pre LCI'erne.
Alternativt kan man købe fælgende alene om monterer med 225/40/18 og 255/35/18

IMG_0982.JPG

Fatty baghjul med den concave profil. 265/40/18. Orginal E9X M3 montering.
IMG_0983.JPG

Bred Ymer !
IMG_0984_2013-08-11.JPG
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af LN2VIOLN2.
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder