Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Cykeltråden med vores gear.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Cykeltråden med vores gear.

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 5 måneder siden #4470

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så blev det søndag og så var dagen kommet hvor vi skulle ud og prøve den indkøbte cykel i skoven. Vi var 2 der skulle prøve denne gang. Vi var heldige med vejret for det holdt op med at regne trods grimme trusler på skybrud og det der var værre.

Skoven.1Medium.JPG

Den rigtige beklædning var fundet frem og inden mine nye sko kom ud og køre blev de imprægneret så der var en chance for at de kunne holde tæt.

Skoven.2Medium.JPG

Det er en mudderet omgang når det har regnet hele dagen før man skal ud og køre i skoven.
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Det var super sjovt og ikke mindst da jeg skulle op af en bakke og så ikke lige havde fart nok på og mine sko sad fast i pedalerne. Så lå man der og kikke op på Peter der holdte masken og sagde dette er en klassiker. Men lidt øm og et blåt mærke så var det op igen og så gik det ud over grene og mudder og en lussing af en kæp der stak ud blev det også til. Det var helt sikkert noget man enten hader eller bliver bidt af og jeg er i den grad blevet bidt af det. Det er fedt at bruge sin krop og denne første gang fik vi kørt 20 Km. Og sat cyklen så den passer mig. Cyklen kørte ganske enkelt perfekt og det er heldigt da man ikke tester meget ved at køre en lille tur hen af vejen...

Næste aftale er i hus og mon ikke den tur bliver længere og ligeså sjov som den første, det er jeg sikker på at den gør.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Roos, Deljeh

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 4 måneder siden #4495

• jakwes
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej,

Jeg syntes lige der manglede et billede af en landevejsracer.

Nedenstående er den cykel jeg bruger tid på, på mine turer rundt på Amager

Pinarello.jpg
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 4 måneder siden #4498

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Helt enig - her er mit bidrag på den front....

SpecializedTarmacProSL3.JPG
Følgende bruger(e) har sagt tak: jakwes, Kap

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 4 måneder siden #4504

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Super i deler jeres cykel billeder med os andre Personligt er jeg gået amok med mine mountenbike. Har stort set kun kørt nogle ture på 20 og 40 km. af gangen. Det har til tider kostet en glødende bag men det må henlægges under begynder vanskligheder. Har sat mig et mål med at smide nogle kilo og få min gamle form igen, ikke mindts få noget kondi tilbage.

Det er morsomt at bare fordi der står en cykel i firmaet så fortæller de kunder der kikker forbi at de også køre meget på cykel. Der er faktisk nogle der er så hardcore at de kører i skoven hele året rundt på deres mountenbike. Havde nu forstillet mig at starte op med mit spinning igen, når det bliver lidt køligere og ikke mindst dårligt i vejret. for sådan et sommervejr vi har lige nu skal man da ud og nyde på sin cykel.

Næste tur er idag kl. 14 så der er dømt sved for det er nu sikkert at de fede må svede. Men lad os nu se hvor længe

nå et lille ferie svar herfra og jeg håber i alle har en super dejlig sommer....
Sidste redigering: 11 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 4 måneder siden #4513

bliver helt varm og opstemt af at se jeres cykler jeg har været dum og sælge min pga. blev for tung til at cykle men nu hvor jeg er kommet meget ned i vægt så bliver jeg lidt rastløs nu hvor jeg ser jeres.
vh. Henrik

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 4 måneder siden #4533

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
henrikstaxa46 skrev:
bliver helt varm og opstemt af at se jeres cykler jeg har været dum og sælge min pga. blev for tung til at cykle men nu hvor jeg er kommet meget ned i vægt så bliver jeg lidt rastløs nu hvor jeg ser jeres.
vh. Henrik

Hej Henrik.

Det var da et dårligt argument Jeg har købt cyklen netop fordi der var kommet lidt vel meget kageform eller sofaform om man vil. Nu har jeg været så heldig at Roos herinde fra er en hardcore cykelnørd så vi kører sammen. ( Han er godtnok taget på ferie lige nu, måske fordi han har fået tråd til sine ben ) Ej der er vist ingen tvivl om at det er mig der halser efter, men så meget desto mere giver det blod på tanden til at sætte ham en dag.

Du må ud og invistere i en anden cykel og så finde nogen at køre sammen med derovre, Det er super motiverende at have nogle andre og køre med engang imellem. Så smugtræner man bare selv når tiden og lysten er til det. Det er en nem og behagelig form for trænning at cykle, for det er lige til når tiden eller lysten viser sig.

Det er også en god måde at få klaret dagens oplevelser på, for man har tiden til at fordøje tingene.

HÃ¥ber du kommer igang igen....
Følgende bruger(e) har sagt tak: Roos
Tid til at oprette siden: 0.85 sekunder