Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Cykeltråden med vores gear.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Cykeltråden med vores gear.

Cykeltråden med vores gear. 11 år, 5 måneder siden #4462

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Cykeltråden med vores gear.

Denne tråd er til dig som gerne vil fortælle lidt om din cykel og så selvfølgelig smide nogle gode spor eller ruter ind vi kan prøve i skoven eller på landevejen.

Nu er det efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg købte min BMW E bike og er blevet spurgt om hvordan den er at køre på i forhold til en almindelig cykel. Det er nu såre simpelt for regner man med at man her får en cykel der selv kører derudaf så tager man fejl. Den hjælper dig under 25 km/t. Men hurtigt kommer du til at køre hurtigere og så er det dig selv der må træde igennem.

Der går en sport i og selv træde og faktisk køre jeg mere og mere med strømmen slukket. Der er det selvfølgelig en lettelse at kunne tænde den igen, for så føler man at man nærmest flyver afsted. Selvmodsigende ikke rigtigt for en BMW E bike er rimelig tung og træde når den er slukket, men igen det er intet i forhold til andre El cykler jeg har prøvet.

BMW_ELBIKE_SKOVEN.1Medium.JPG

Man finder hurtig ud af hvad man har brug for på cyklen når man har kørt nogle ture på den. Her er der måske gået lidt rigeligt til stålet med udstyr men det bliver faktisk brugt. Der er monteret en ny Garmin Edge 1000 som er cykelnavigation og samtidigt er en træningsmakker som holder styr på alle de ruter og timer du har brugt på cyklen. Displayet i midten er det display der holder øje med fart og hvor meget batteri der er tilbage på cyklen. Så er der også monteret et Garmin Virb kamera og det er faktisk sjovt at se den rute man har kørt på cyklen. Tasken der sidder på stangen er ganske enkelt uundværlig for der ligger nøgler og telefon sikkert og tørt.

BMW_ELBIKE_SKOVEN.2Medium.JPG

Som det ses her er det ikke en cykel der er beregnet til at man tager den ud og handler eller stiller den et sted og så går fra den. Det kan man godt men der er en del der skal afmonteres og tages med, for stiller man den som den står her. Kan man være sikker på at der bare er en anden der har pillet udstyret af for dig.

Jeg kører faktisk en del på den og træner også en del for at komme i en bedre form end den sofa form jeg efterhånden er kommet i. Men synes faktisk det er sjovere at kæmpe mig tilbage i form end at holde sin form vedlige. For det koster meget tid at vedligeholde en super form, og det er jo sådan at hvergang man vælger noget fravælger man noget andet.

Min BMW E bike har såmænd også været en tur ude og køre i skoven og det må vel betegnes som ekstrem brug og den klarede det helt forrygende, der blev kørt 60 km. Og der var intet der ikke holdt eller viste tegn på svaghed. Det skulle da lige være de ben der trampede som en gal rundt i skoven på cyklen. Det eneste problem jeg har haft med cyklen var at min LED baglygte brændt sammen. Og det gav en stank af brændt print. Ellers er der intet at udsætte på den og den har nu kørt 500 km.

BMW_ELBIKE_SKOVEN.3Medium.JPG

Nu viser det sig så at der er flere der kommer hernede som kører en del i skoven ikke helt hen i skoven, men bruger rigtigt meget tid på at træne sig og holde sig i form med dette. Jeg kørte en tur med Roos herindefra som i den grad er en herlig træningsmakker og en som i den grad kan køre på cykel, så jeg måtte selvfølgelig ud og have mig en rigtig skovcykel og det er så den du kan se her. Den er købt brugt af en som ikke fik den brugt alligevel. Så det er en rigtig god måde at købe sig en god cykel for fornuftige penge.

BMW_ELBIKE_SKOVEN.4Medium.JPG

Bagskifteren som sidder på mountainbiken er åbenbart den helt rigtige XTR og der findes vel ikke noget bedre end at høre nørder bekræfte at det du har købt også er godt. Der er flere ting på cyklen som er super fine dele.

BMW_ELBIKE_SKOVEN.5Medium.JPG

Det smarte med den Garmin Edge 1000 som jeg bruger på min BMW Elbike kan jeg også montere på min mountainbike, der sidder en anden lille på cyklen men det er fedt at køre med en større skærm og så selvfølgelig at ens træningspas kommer ind også.

BMW_ELBIKE_SKOVEN.6Medium.JPG

Jeg synes det er en vildt flot cykel og det er nok svært at skjule at der står lidt af en opgave her, bare det at følge med de andre i skoven er nok til at man ved tanken kan få sved på panden. Men jeg er klar og så må det kræve det det gør. Det er vel nemmere end første gang jeg var i skoven der forsøgte jeg at forcere en Brombærbusk i bare ben og arme. Jeg havde selvfølgelig kæmpet med en Bjørn da jeg kom hjem, men lignede en der havde skåret i mig selv indsmurt i blod.

BMW_ELBIKE_SKOVEN.7Medium.JPG

Her er min Garmin Edge 1000 slukket og venter på at vi skal ud og køre i skoven,Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 5 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 5 måneder siden #4464

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 5 måneder siden #4465

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
i3 REx 2014
Sidste redigering: 11 år, 5 måneder siden af Roos.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn, Kap

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 5 måneder siden #4466

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Roos

Jeg vidste at dette var tråden hvor du kunne få mulighed for at smide dine blærebilleder ind. Det kan ikke beskrives hvordan det må være at opleve dette i virkeligheden. Så post bare en stak billeder mere. til os der ikke har oplevet dette i virkeligheden..

Godt du også så Bjørnen i skoven.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 5 måneder siden #4467

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Cykeltråden med vores gear. 11 år, 5 måneder siden #4469

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey drenge

jeg kaster da også lige et billede af min bike op...

Sidste redigering: 11 år, 5 måneder siden af Kap.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn, Roos
Tid til at oprette siden: 0.54 sekunder