Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Min tur til hvidt snask i motorolien.. N42 motor
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Min tur til hvidt snask i motorolien.. N42 motor

Sv: Min tur til hvidt snask i motorolien.. N42 motor 10 år, 7 måneder siden #5226

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten.

Det var da en rigtig kedelig oplevelse du får dig her Hvad gør du så nu, finder en anden motor eller hvad?

Håber det lykkes for dig uanset hvad du vælger af løsning..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Min tur til hvidt snask i motorolien.. N42 motor 10 år, 7 måneder siden #5227

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej Kenn,

Efter et par gode og opklarende opkald til vores gode ven B har jeg besluttet at få sat en anden motor i bilen.

Bilen holder nu på værkstedet og motoren venter på at komme i. Det bliver en større omgang hvor udstødning, pindsvin, benzintilføring samt bremser og kalibre bliver skiftet samtidig.

Sv: Min tur til hvidt snask i motorolien.. N42 motor 10 år, 7 måneder siden #5231

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten.

Det lyder da som en god plan. Det burde næsten sige sig selv at når bilen når den alder så har man 2 muligheder. enten at købe en anden BMW, eller gøre som du gør her, nemlig at skifte alle de ting man ved med tiden slides eller bare er kendt for at give op.

Det er i min optik den helt rigtige måde at gøre dette på, ikke bare økonomisk men også det at man ved at man har en bil der er lavet alle disse ting på.

Så han er ikke så ringe ham Mr. B
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder