Hej.
Nu er produktest navn ikke så vigtig, mere fordi at det der er vigtigt er de mega små partikler der er i alle adjektiv produkter. Enten tror man på at den Teflon behandling alle bevægelige dele i motoren får, er med til at beskytte ved start, eller også mener man at det kan skade en moderne motor.
Det er det samme med brændstof adjektiver som fjerner overfladespændingi brændstoffet, en spaltning som betyder at man forfiner brændstoffet, altså den mængde der løber fra dyserne ind i motoren.
Så det jeg mener vi skal tage stilling til er om man har prøvet at køre med addektiver i sin motor eller man mener det er fuldstændig ligegyldig.
Man lavede et forsøg for en del år siden med en bil, efter at FDM havde skrevet at der ikke var brugbar eller målbar effekt ved brug af adjektiver i en moderne motor. Den udfordring tog producenten op og kørte fra Sjælland til Jyllandsringen. afmonterede motorens bundkar, og kørte banen rundt i en pause, hældte olie tilbage på motoren, og kørte hjem igen. uden af der var nogen skader at se på motoren bagefter.
Men leverandøren er.
Men leverandøren er. Så det er ikke så hemligt.