Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Additiver til bilens motor og brændstof.
(0 viser) 
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: Additiver til bilens motor og brændstof.

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 2 måneder siden #4688

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej kenn

Jeg tror på at det virker, så tidligere ejer må have haft et lignende produkt i olien.
Så du behøver skam ikke give mig pengene retur
Var der ikke os et produkt til automat gearkassen i sortimentet. Tænker at skifte olien på den ved leglighed så det må jeg have indkøbt

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 2 måneder siden #4691

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten skrev:
Hej Olsen,

Jeg har et par måneder til olieskift i min 316 og jeg ville gerne prøve det i motoren.. Hvordan klarer vi det?

Hej Morten.

Jeg har været en tur forbi Kolding inden du skal have skiftet olie. Så tager jeg bare en behandling med derover til dig. Så det er ikke noget problem.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år, 2 måneder siden #4693

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
kenn skrev:
Morten skrev:
Hej Olsen,

Jeg har et par måneder til olieskift i min 316 og jeg ville gerne prøve det i motoren.. Hvordan klarer vi det?

Hej Morten.

Jeg har været en tur forbi Kolding inden du skal have skiftet olie. Så tager jeg bare en behandling med derover til dig. Så det er ikke noget problem.

Lyder godt - tak!

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år siden #4839

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu er der kørt 1600 km. i vores lånebil en Peugeot Parten og det svarer til små 4 måneders kørsel. Tidligere før der kom additiver på bilens motorolie brugte bilen en halv liter olie om måneden. Det har ikke været nødvendigt at efterfylde olie på bilen siden der er kommet additiver i motorolien.

Det betyder at teorien med at man får smurt stempel gangen i motorblokken og derved får en tættere forbrænding holder tæt. Før var der ingen tvivl om at bilen forbrændte olie når motoren var startet. Det var meget nemt at lugte når man stod bag bilen.

Da jeg mener at det er vigtigt at have nogle fakta eller data at forholde sig til har jeg har et par værksteder med ind over for at prøve dette produkt også. De har haft et væld af forskellige leverandører rendende som alle tilbyd de mest fantastiske produkter. Men for ligesom at sætte tingene lidt i perspektiv fik de nogle produkter op. Som blev hældt på deres egne private biler, selvfølgelig ud fra devisen om at kunne de ikke mærke en langt bedre motorgang eller ikke mærke noget overhovedet fik de en kreditnota på beløbet.

Det har netop bestilt flere kasser af de produkter som de ønsker at tilbyde deres kunder.. Så jeg er ikke mere i tvivl om produktets egenskaber.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år siden af kenn.

Sv: Additiver til bilens motor og brændstof. 11 år siden #4843

• The_Joshua
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har i min tidligere bil kørt med additiv i dieselen, for at rense/smøre. Men i min 318d står der på brændstofdækslet, at der ikke må kommes additiver i. Er der nogen der kan forklare om det også gælder diesel plejemidler.

/Chris
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder