Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bmw Lyspakke
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: Bmw Lyspakke

Sv: Bmw Lyspakke 13 år, 5 måneder siden #1059

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Peter

Jeg er ved at undersøge hvad der er for af stumper da denne BMW lyspakke er en pakke som jeg har fået mange mails omkring. I øjeblikket holder jeg ferie så der går små 14 dage før jeg kan svare dig nøjagtigt med en pris. Er det BMW belyste indstigningslister også?

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Bmw Lyspakke 13 år, 5 måneder siden #1066

• PeterE61
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

jeg væbner mig med tålmodighed.
Super forum du har fået lavet..
Vi er faktisk gamle kollegaer, Autoelektric I/S i året ca 1997/1998

Sv: Bmw Lyspakke 13 år, 5 måneder siden #1067

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Lige en heads up. Der er forskel på pre-LCI og LCI dørsider, og ikke mindst lyspakken.

Pre-LCI er dem som Kenn har instaleret da hans bil er fra......gammel...

LCI'erne er noget anderledes, der sidder en acryl stav over "kortlommen" i hver bagdør, 2 acrylstænger over kortlommen i hver fordør, samt en plastikbrik i dørhåndtaget, der belyses af en speciel diode i en speciel fatning.

Man kan ikke lave det indvendige dørhåndtag om, så der skal 4 nye på, der er med lyspakken.

Kan kun sige det er en flot opgradering, ser rigtigt godt ud.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Bmw Lyspakke 13 år, 5 måneder siden #1069

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Peter

Hyggeligt du lige kom forbi og en dag må vi sætte os og snakke (Gamle dage) og Tak for din ros med forummet men det er jo alle brugere der gør det spændene og ikke mindst brugbart når vi snakker BMW E60 / BMW E61 bare se Per der har ruget længe over et modsvar på at jeg i et indlæg spurgte om at hvis han var en Ludo brik om han så ikke var slået hjem nu.

Men Per har netop lavet denne option BMW lyspakke i sin egen BMW E61 så der kan vi trække på hans viden.

@Per.

Gammel (fnøs) men uanset hvad jeg svarer her kommer jeg i modvind da i begge har en LCI så jeg nøjes med at

Sv: Bmw Lyspakke 13 år, 3 måneder siden #1128

• PeterE61
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Halløj Kenn

Noget nyt i sagen om lyspakken ?

Sv: Bmw Lyspakke 13 år, 3 måneder siden #1129

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Peter

jeg havde forståelsen af at du ville ringe til mig efter min ferie? Men der er ingen problemer for har (fundet) alle bestillings nummere frem så det er blot at bestille det og få det hjem til dig.

Lad os snakkes ved i løbet af i morgen da jeg har en større bestilling jeg skal have lavet, så kan vi få dine dele med der.

Super med din opfølgning og ikke mindst at snakke med en tidligere kollega.
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder