Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bmw Lyspakke
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: Bmw Lyspakke

Bmw Lyspakke 14 år, 2 måneder siden #215

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Lyspakke.

Her kan du følge monteringen af en BMW lyspakke monteret i en Bmw E61. Lyspakken består at dioder i dørene og lys i bunden af dørene / lys i spejlene og lys over fødderne når man åbner sine døre eller låser bilen op.

Dørbeklædningerne på alle døre skal afmonteres og så skal man lave huller der passer til holderne til de LEDer der skal monteres senere .
BMW_Lyspakke_drbekldning_klar_til__holder_Medium.jpg

Her er den lille holder monteret i døren og som det kan ses på billedet sidder den inde bag det afmonterede håndtag og lyser på håndtaget til at åbne døren med.
BMW_Lyspakke_holder_til_LED_Monteret_verst_ved_hndtag_Medium.jpg

Der sidder også en LED holder nede ved kortlommen og her på billedet ser du hvordan det ser ud inden holder monteres.

BMW_Lyspakke_rum_i_dr_fr_montering_af_LED_Medium.jpg

På billedet kan du se holderen monteret på bagsiden af dør beklædningen.
BMW_Lyspakke_led_monteret_i_rum_p_bagsiden_af_dr_bekldningen_Medium.jpg

SÃ¥dan ser det ud nu forfra i kortlommen.
BMW_Lyspakke_Led_monteret_i_drlomme_Medium.jpg

Her ser du ledningsnettet der skal laves bag dørbeklædningen da de små LED selvfølgelig skal have strøm. Som det ses på billedet er ledningerne sat fast så ikke der er noget der rasler inde i døren bagefter.
Ledningsnet_til_BMW_Lyspakke_monteret_p_bagside_Medium.jpg

Så er det blot at samle dørene og montere ledninger til bilen.
BMW_Lyspakke_montering_af_ledninger_Medium.jpg

Efter en kodning af bilen kan du på de næste billeder se hvad en BMW lyspakke består af og hvordan det ser ud når de små LED er tændt.

BMW_Lyspakke_med_lys_over_hndtag_Medium.jpg

Her ser du lyset i kortlommen.
BMW_Lyspakke_LED_med_lys_i_drlomme_Medium.jpg

Her ser du at der også er monteret lys og fødderne og det er smart og brugbart.
BMW_Lyspakke_lys_gulv_passager_i_BMW_foran_Medium.jpg

Lys i bunden af de udvendige spejle som tænder når du åbner bilen med fjenbetjening.
BMW_Lyspakke_LED_I_spejlet_Medium.jpg

Nu ved du hvad en BMW lyspakke består af.

Hvordan.

Bilen skal kodes efter denne monterning og så skal man have slukket sine airbag fejl på dørene.

Lysene under spejlene og over føddderne tænder når du kobler bilen fra og slukker igen når bilen startes, de små LEDer i dørene er tændt under kørslen meget diskret.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: Bmw Lyspakke 14 år, 2 måneder siden #216

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn,

har også lyspakken i min E60´er fra fabrikken. Det er superfedt om aftenen og bilen lyser op som et juletræ i mørket med lys ud fra sidespejlene når man kommer ud og skal åbne den med fjernbetjeningen.

Mvh
Peter

Sv: Bmw Lyspakke 14 år, 2 måneder siden #217

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Peter.

Det ser nemlig super godt ud med den lyspakke jeg har netop fundet nye originale BMW indstigningslister med lys i men sælger ved godt hvad de koster nye fra et BMW lager kr. 6800 for et sæt.

Men som du selv ved kan man blive ved med at finde på udstyr
BMW_Lys_trin__Paneler_Medium.jpg
Vedhæftninger:
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: Bmw Lyspakke 14 år, 2 måneder siden #218

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Ja, det er en dyr "hobby" at ha´ bil i DK. Danmark er bare et dyrt bil-land.

men ok....andre spiller golf, eller har en hest eller en båd eller guderne skal vide hvad de går op i pog bruger penge på.

Jeg trøster mig med, at jeg jo trods alt bruger bilen hver dag og kører 30-35.000 km hvert år, så de ting jeg investerer i bilen får jeg glæde af hver dag! Ikke kun 3-4 mdr. om året et par gange om ugen ligesom en båd eller andet dyrt legetøj.

Og jeg skal jo trods alt have en bil under alle omstændigheder, så det er jo kun mer-prisen for det "legetøj" man sætter i ift. hvis man ikke satte noget i, som reélt koster.

Men vi skal jo også leve - og nu hvor der er krise i kandet skal vi jo sætte gang i økonomien , og min bil er jo så mit bidrag til dette...

Mvh

Peter

Sv: Bmw Lyspakke 14 år, 1 måned siden #369

• Hans
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
The difference between men and boys are the price on their toys.

Sv: Bmw Lyspakke 13 år, 5 måneder siden #1058

• PeterE61
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

Hvad koster delene hvis man selv kan montere, og så komme ind til dig og få det kodet ?

Det er til E61 LCI facelift..
Tid til at oprette siden: 0.37 sekunder