Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontere Bluetooth i e91
(0 viser) 
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.

EMNE: Eftermontere Bluetooth i e91

Sv: Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3797

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Please

Først Tillykke med din nye BMW som du helt klart mangler at lave en beskrivelse af under Min BMW. Jeg kan godt forstå du vil have afmonteret det uoriginale Bluetooth du har i bilen idag. Men nu ved jeg ikke hvor i landet du bor? men er du på Sjælland så kom forbi værkstedet en dag. Så finder vi en løsning til dig også.

Fik vist ikke skrevet velkommen til, ellers så mente jeg det ihvertfald.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3799

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej Kenn,
Jeg er fra Nordsjælland så det er bestemt en mulighed at kigge forbi en dag
Ja jeg må se at få taget mig sammen til og få lagt lidt Info op omkring mine (på nuværende tidspunkt) to e91'ere.
Er der et åbenthus arrangement på tegnebrædtet

Sv: Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 9 måneder siden #3899

• Fisker88
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hey har lige et spørgsmål, har en e91 fra 2006 med navi prof . Hvordan ser jeg om bluetooth er monteret for kan ik få det til at virke ?

Sv: Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 9 måneder siden #3900

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det kan du se ved at vælge øverste menupunkt på IDrive skærmen, Kommunikation og så se om du kan få lov til at slå Bluetooth til.

Hvis ikke du kan det er der enten ikke monteret Bluetooth eller også er det defekt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 9 måneder siden #3901

• Fisker88
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Okay kan ikke rigtig gå til siden eller søge efter enhed desværre.. Hvor meget kræver det at få det sat i evt ?

Sv: Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 9 måneder siden #3904

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Fisker88

Har du kikket i din bils udstyrsliste om der i det hele taget er monteret telefon i din bil , enten Professional eller alm. MULF ?

Professional , kode SA633 , eller SA638

MULF , kode SA644

Har du en af koderne , ja så er det et spørgsmål enten at få din mobil parret op med bilen ,eller få tjekket bilens telefon enhed for en evt. defekt med en ordentlig BMW tester.

NB: Er bilen en import-bil , kan SA-koden for telefon variere alt efter hvor bilen er importeret fra , dog er tyske modeller lig med dansk på det område !

Mvh.
BenAnd
Tid til at oprette siden: 1.03 sekunder