Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontere Bluetooth i e91
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.

EMNE: Eftermontere Bluetooth i e91

Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3788

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Jeg kom til at købe en e91 330d i weekenden
Men den er ikke med Bluetooth fra fabrikkens side. Den er monteret
Med en Tlf holder der ligner noget gammel Eriksson. Bilen er med den store skærm, til i-drive.
Professionel hedder den vel så.

Hvor bøvlet er det at få Bluetooth koblet til

Ud over det så er bilen med MASSER af udstyr, synes min e91 320d kører godt og er lækker.
Men nøj den er fin den her

Ludvig
Sidste redigering: 11 år, 10 måneder siden af please.

Sv: Efter montere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3789

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Der sidder forresten et Nokia Bluetooth system i bilen nu, Meen ville jo helst af med den lysene grimme dims

Sv: Efter montere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3791

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Slet ikke nogen der har prøvet noget lign.?

Sv: Efter montere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3792

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Ludvig

Først , jo det er der da flere der har fået monteret efterfølgende i deres E6x , E9x etc.

Nu fornemmer jeg det du er ude efter er en DIY , og det må du desværre ikke forvente at få på dette forum da det jo er et firmaforum , altså det er jo en af de options som Mobilteknik netop tilbyder deres kunder , så her må du ud og søge på andre forumer for at finde en sådan.

Kort fortalt vil du skulle have fat i et BMW Bluetooth modul til netop din model/årgang samt mikrofon. , antenner og et ledningsnet herfor , du vil så efterfølgende skulle have det kodet på din bil for at aktivere det i forhold til de andre moduler i din bil som har betydning/interaktion for at det skal virke som tiltænkt.

Har du ikke selv mod på dette , ja så tror jeg Kenn/Mobilteknik vil være i stand til at give dig et fair tilbud på en sådan løsning/efter-montering.

Mvh.
BenAnd

Sv: Efter montere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3793

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Næ det var nu ikke ment som en DIY ting. Jeg får jo svært ved at kode den selv alligevel.

Sv: Eftermontere Bluetooth i e91 11 år, 10 måneder siden #3794

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Argh nu forstår jeg bedre din tanke.
det er ikke med vilje at emnet havnede under gør det selv. det gik bare lidt for hurtigt
da jeg oprettede det.
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder