Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60/61 LCI Navigation Professionel
(1 viser) (1) Gæst
Vi har ofte nogle på værkstedet som får monteret eller af monteret noget udstyr som de gerne vil sælge og det bør da komme dem til gode som bruger dette forum. BEMÆRK: Mobilteknik A/S har INTET med disse salg at gøre og det er tilmeldte brugere der handler indbyrdes.. Alle annoncer skal godkendes da de ellers vil blive slettet. Misbrug medfører udelukkelse af Forum. Ulovlige produkter eller varer fører til Politi anmeldelse omgående.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3083

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
cstein skrev:
ah på den måde - så forstår jeg
Jeg har den smalle skærm installeret, hvis det har nogen betydning.

mine sidste 7 er C358454

Du skal ikke bruge for meget tid på det, da jeg (som du har læst) står og skal have fixet gearkasse
Men jeg kunne godt tænke mig en slag-på-tasken pris på original navigation og bluetooth håndfri.

-jeg er ikke ret vild med de eftermonterede systemer - vil hellere have det hele originalt.

-som et sidespørgsmål ved jeg ikke om det er passende at stille det her, men er det en kompliceret affære at skifte bakspejl til et med aut. nedblænding?
(har det i min ford, så jeg vil godt have det i bimmeren)

Så bliver det da en billigere omgang end du regnede med Jeg ved ikke hvor du har fra at de systemer vi eftermontere i biler er uoriginale? Personligt ville jeg aldrig montere noget der ikke kan ses på en original tester.

Der er ikke nogen der kan levere noget brugbart udstyr til BMW andet end BMW's egene produkter. Det er prøvet og det er der for meget bøvl med.

Uanset om man vil det eller ej så er alle systemer der ikke er fabriksmonterede altså eftermonterede

Vi tager det når du har fået styr på dine gearkasse problemer.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3084

• cstein
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
kenn skrev:
cstein skrev:

mine sidste 7 er C358454

Du skal ikke bruge for meget tid på det, da jeg (som du har læst) står og skal have fixet gearkasse
Men jeg kunne godt tænke mig en slag-på-tasken pris på original navigation og bluetooth håndfri.

-jeg er ikke ret vild med de eftermonterede systemer - vil hellere have det hele originalt.

-som et sidespørgsmål ved jeg ikke om det er passende at stille det her, men er det en kompliceret affære at skifte bakspejl til et med aut. nedblænding?

Så bliver det da en billigere omgang end du regnede med Jeg ved ikke hvor du har fra at de systemer vi eftermontere i biler er uoriginale? Personligt ville jeg aldrig montere noget der ikke kan ses på en original tester.

Der er ikke nogen der kan levere noget brugbart udstyr til BMW andet end BMW's egene produkter. Det er prøvet og det er der for meget bøvl med.

Uanset om man vil det eller ej så er alle systemer der ikke er fabriksmonterede altså eftermonterede

Undskyld - jeg har nok ikke formuleret mig korrekt
Jeg mener at jeg gerne vil have alt originalt fra BMW, i stedet for at have 3. parts ting inde. Vil helst undgå ekstra knapper og displays osv. - Det skal se ud som om at bilen er født med det, selvom det er eftermonteret

forhåbentligt så bliver der meget snart styr på kasseproblemerne, så vender jeg tilbage
it-mand til fingerspidserne..

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3085

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
cstein skrev:
kenn skrev:
cstein skrev:

mine sidste 7 er C358454

Undskyld - jeg har nok ikke formuleret mig korrekt
Jeg mener at jeg gerne vil have alt originalt fra BMW, i stedet for at have 3. parts ting inde. Vil helst undgå ekstra knapper og displays osv. - Det skal se ud som om at bilen er født med det, selvom det er eftermonteret

forhåbentligt så bliver der meget snart styr på kasseproblemerne, så vender jeg tilbage

Det vidste jeg nu godt, men kunne ikke lade være Lad os håbe det bliver en blid omgang med de gearkasse problemer.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3117

hej
om Kenn eftermonter ting i din bil skal du kun være glad for.
Når han laver noget er det som om han skulle lave noget på sin egen. For det virker og er lavet bedre end fabrikken kunne have gjort så hvis du mener eftermonteret ting ikke virker kender du nok ikke så meget til det Kenn laver for det er supper jeg har selv fået eftermonteret cic i min e61 fra 2008 og det spiller 100 % det bliver brugt døgnet rundt næsten pga. min køre taxa det er den bedste investering jeg har gjort.
vh Henrik
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder