Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60/61 LCI Navigation Professionel
(1 viser) (1) Gæst
Vi har ofte nogle på værkstedet som får monteret eller af monteret noget udstyr som de gerne vil sælge og det bør da komme dem til gode som bruger dette forum. BEMÆRK: Mobilteknik A/S har INTET med disse salg at gøre og det er tilmeldte brugere der handler indbyrdes.. Alle annoncer skal godkendes da de ellers vil blive slettet. Misbrug medfører udelukkelse af Forum. Ulovlige produkter eller varer fører til Politi anmeldelse omgående.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel

BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 13 år, 2 måneder siden #1303

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Her sælges Org. BMW LCI Navigation Professional ( CCC typen med de 8 Favotit Taster ) , systemmet er afmonteret i forbindelse med vores upgrade af BMW E60/61 til det nye CIC Navigations/Multimedia Systemer. Sælges komplet med skærm og controller / montering og kodning.

Kan også monters i Pre-LCI modeller af BMW E60/61 ! ( modeller fra 07/2003 > )

BMW_CCC_PRO.1Medium.JPG

3 Systemer haves på lager og sælges kun monteret og kodet herfra eller hos partner.

Mail for pris.

Som nævnt ovenfor , har du ikke en BMW fra 03-2007 og frem , kan man tilpasse systemet så du får de smarte 8 forvalgs knapper ( Favorit Taster ) i din BMW før denne prod. dato også.

Dette er en oplagt løsning til dig der har BMW business navigation med den lille skærm eller slet ingen navigation i din BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af BenAnd.

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3062

• cstein
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Kunne du sende mig en pris på PM? (monteret og kodet)
it-mand til fingerspidserne..

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3069

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Kan se din fine BMW er fra 2009 så mon ikke du skulle have et CIC system i stedet for? Du må have en af de sidste controllere her monteret i bilen.

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3071

• cstein
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Jo det ser ud til at jeg har cic. Den med "cd" knappen.
Kan det så ikke lade sig Gøre?

Dumt spørgsmål, sorry men det er min første bmw så jeg har ikke så meget styr på det hele endnu. .

Synes bare jeg mangler det og håndfri...

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3076

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
cstein skrev:
Jo det ser ud til at jeg har cic. Den med "cd" knappen.
Kan det så ikke lade sig Gøre?

Dumt spørgsmål, sorry men det er min første bmw så jeg har ikke så meget styr på det hele endnu. .

Synes bare jeg mangler det og håndfri...

Det er ikke et dumt spørgsmål. og det er det ikke fordi vi alle har været der med at være i tvivl om det ene eller andet omkring vores BMW.

så giver det os andre vidende muligheden for at lyde enormt kloge også så alle spørgsmål er relevante.

Man kan sagnes montere begge systemer i bilen både CCC og det nyere CIC system. Men ofte er det oplagt at montere CIC systemet da du fra BMW fabrikken har den nyere CIC Controller i bilen.

Smid mig en mail med bilens 7 sidste ciffere så finder jeg nogle priser frem til dig.

Sv: BMW E60/61 LCI Navigation Professionel 12 år, 2 måneder siden #3080

• cstein
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
ah på den måde - så forstår jeg
Jeg har den smalle skærm installeret, hvis det har nogen betydning.

mine sidste 7 er C358454

Du skal ikke bruge for meget tid på det, da jeg (som du har læst) står og skal have fixet gearkasse
Men jeg kunne godt tænke mig en slag-på-tasken pris på original navigation og bluetooth håndfri.

-jeg er ikke ret vild med de eftermonterede systemer - vil hellere have det hele originalt.

-som et sidespørgsmål ved jeg ikke om det er passende at stille det her, men er det en kompliceret affære at skifte bakspejl til et med aut. nedblænding?
(har det i min ford, så jeg vil godt have det i bimmeren)
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.36 sekunder