Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW F11 Navigations opgradering til Professionel.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel.

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5069

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Lekkert arbeid. Et tips må være å ettermontere LCI-ramme rundt skjermen samtidig. Dette gjør mye med interiøret.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5071

• jacobniell
PeterE skrev:
Som Kenn skriver, kan man jo lave en dvd og der igennem se film. Jeg har mulighed for både dvd og usb afspildning (Kenn har installeret mit anlæg ) men bruger det aldrig. Det hænger ikke sammen at køre bil og så se film. Og ja, jeg kender argumentet, det er til passageren

Hej Peter
Jeg har faktisk brugt det med film ret tit, men rigtigt det hører ikke sammen med at køre og det med at fruen skule kigge under kørslen holder jo heller ikke da Navien jo er aktiv på det tidspunkt ;O)

Men som sagt så bruger jeg det faktisk "meget" ved uheld hvor man holder helt stille i længere tid, ved venten i lufthavnen, eller når man skal vente på færgen osv. osv. der er mange situationer hvor det er lidt fedt man lige kan koble fra. Ja DVD skiver kune jo være løsningen men der er bare ikke det fedeste at skulle have nogle skiver liggende da jeg ikke synes handskerummet er stort nok til det.

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5076

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
jacobniell skrev:
PeterE skrev:
Som Kenn skriver, kan man jo lave en dvd og der igennem se film. Jeg har mulighed for både dvd og usb afspildning (Kenn har installeret mit anlæg ) men bruger det aldrig. Det hænger ikke sammen at køre bil og så se film. Og ja, jeg kender argumentet, det er til passageren

Hej Peter
Jeg har faktisk brugt det med film ret tit, men rigtigt det hører ikke sammen med at køre og det med at fruen skulle kigge under kørslen holder jo heller ikke da Navien jo er aktiv på det tidspunkt ;O)

Men som sagt så bruger jeg det faktisk "meget" ved uheld hvor man holder helt stille i længere tid, ved venten i lufthavnen, eller når man skal vente på færgen osv. osv. der er mange situationer hvor det er lidt fedt man lige kan koble fra. Ja DVD skiver kune jo være løsningen men der er bare ikke det fedeste at skulle have nogle skiver liggende da jeg ikke synes handskerummet er stort nok til det.

Jacob.

Jeg har nogle få råd til dig her. Du skal lære at køre bil så du ikke er indblandet i så mange uheld. Nå seriøst ord igen. Jeg tror hellere jeg ville lægge mine film ind på en Bluetooth Harddisk og så streame dem på min Ipad. Det er nu muligt med de nye Bluetooth harddiske der er på vej på markedet.

Der er skærmen også en smule større. Men indrømmet det var smart det var muligt med min iPhone 4S omend jeg aldrig brugte det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder