Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW F11 Navigations opgradering til Professionel.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel.

BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5047

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW F11 Navigation opgradering til Professionel navigation.

Denne BMW F11 var leveret med en ganske almindelig standard radio i bilen, dog med et Bluetooth system også. Det er super vigtigt at man har tjek på sine årgange på disse F11 for man kan komme ud i store problem såfremt det er en af de første modeller af BMW F11.

BMW_F11_CIC.1Large.JPG

Her ses billedet på den lille skærm som sidder monteret i bilen, hvis den er født med navigation business eller som her en ganske almindelig radio.

BMW_F11_CIC.2Large.JPG

Man fristes næsten til at skrive at der er mere plastic end der er skærm. Så man kan godt forstå at der er mange der gerne vil have det større navigation professionel, som også har en del bredere Idrive skærm.

BMW_F11_CIC.3Large.JPG

Her sidder den (nye) skærm som passer til navigation professionel, Det er langt mere indbydende at se på end den smalle standard skæm der ses ovenfor på billedet.

BMW_F11_CIC.4Large.JPG

Det giver et helt andet udtryk af bilen, når der sidder den brede skærm i bilen. Det er fuldstændig som med en BMW E6X. Man fristes næsten til at skrive at det burde være standard i sådan en fin BMW.

BMW_F11_CIC.5Large.JPG

Vi skulle ud og køre en testtur for at få styr på navigationen, her ses det at den også kom til at virke og køre som den skal.

BMW_F11_CIC.6Large.JPG

Det er smart med navigations i bilen og så gør det jo ikke noget det er lidt frækt som det ses på billedet her.

BMW_F11_CIC.7Large.JPG

Så er vi ankommet på vejen hvor værkstedet ligger. Når man er ankommet ser det sådan her ud, på navigationssystemet.

BMW_F11_CIC.8Large.JPG

Her er en af de finnesser jeg personligt synes er rigtigt lækkert at man har som mulighed i sit navigationssystem. Nemlig at man har vejnavn og kordinaler stående til højre på skærmen.

BMW_F11_CIC.9Large.JPG

Vi skulle også have lavet muligheden for at kunne streame musik fra sin IPhone, Det kan lade sig gøre fordi bilen har telefon modul monteret fra BMW Fabrikken.

BMW_F11_CIC.10Large.JPG

Her ses hvordan det virker, når man streamer sin musik via Bluetooth til systemet i bilen.

BMW_F11_CIC.11Large.JPG

Det er totalt gennemført at man får sangteksten op i bilens Kombiinstrument. Lige i midten af km og omdrejningstæller.

BMW_F11_CIC.12Large.JPG

Når man så ønsker at skifte nummer er det blot at bruge knapperne på rattet, og så er man i gang med at spille sit musik bibliotek i bilen.

BMW_F11_CIC.13Large.JPG

Dette system er ganske enkelt så gennemført i bilen, så man er nød til at spille lidt Blues i bilen.

BMW_F11_CIC.14Large.JPG

Hvem klarer Blues bedre end selve mr. BB King. Tro mig den eneste der mangler i bilen nu er en opgradering af lyden, så er der ikke meget at komme efter mere.

BMW_F11_CIC.15Large.JPG

Jeg har en del musik liggende på min telefon, og her ses album coveret til den musik der er ved at blive streamet til bilen i dette øjeblik.

BMW_F11_CIC.16Large.JPG

Dette er det billede som der venter BMW ejeren hvergang han sætter sig ud i sin flotte BMW F11 og hvem kunne ikke misunde ham..

Som nævnt manglede der kun nu at få monteret lidt bedre enheder i bilen, og så montere diskanter. Men han kommer nok tilbage og får det gjort den dag han møder en der har det monteret i sin BMW F11 for det er ganske enkelt imponerende sådan en forskel det giver lyden i bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5051

• jacobniell
Hej Kenn

Det ser lækkert ud, som vi drøftede i en anden tråd, er det muligt på denne bil at streame video, eller er det kun musik? Kan ikke se om det er CIC eller NBT ;O)

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5052

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob

Dette system er CIC så der er det lyden man streamer. Som fortalt i den anden tråd er jeg ovebevist om at det er slut med at streame film og andet i bilen..
Sidste redigering: 10 år, 9 måneder siden af kenn.

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5055

• jacobniell
Okay... lidt trist

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5058

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Trist.

Det er da blot at smide en DVD film i foran, så kan man da afspille en film den vej.. Den mulighed har jeg i min også, men tror kun jeg har brugt det, for at teste det..

Sv: BMW F11 Navigations opgradering til Professionel. 10 år, 9 måneder siden #5062

• PeterE
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Som Kenn skriver, kan man jo lave en dvd og der igennem se film. Jeg har mulighed for både dvd og usb afspildning (Kenn har installeret mit anlæg ) men bruger det aldrig. Det hænger ikke sammen at køre bil og så se film. Og ja, jeg kender argumentet, det er til passageren
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 1.29 sekunder