Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 11 måneder siden #505

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Tillykke Ser frem til en demo og en frisk kop kaffe Kenn snart

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 11 måneder siden #506

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW CIC IDrive Menu

I skal da ikke snydes for nogle billeder af et system der kører med Bluetooth og navigation i 3D. Flere kommer selvfølgelig og se lige knappen når man skal finde en radio station manuelt.

BMWRADIOMedium.jpg

BMWCICIPHONEMedium.jpg

BMWCIC3DMedium.jpg

Systemet kører nu fuldstændig og det er nogle meget små tilretninger der skal til for at brugerfladen på CIC systemet er stillet ind. Det er en super smart ting at man blot sætter sin telefon i Snap In adapteren og så afspiller du dine musik filer direkte imens telefonen bliver opladet.

Der er 5 tilslutnings muligheder for musik og på den indbyggede hardisk kan der lægges 1250 MB. musik ind direkte fra et USB stik og ikke at forglemme direkte afspilling af en DVD i fronten af enheden og man bliver overrasket over hvor hurtigt dette system fungere i forhold til det CCC System det er skiftet ud med..

Det er en sand fornøjelse og hvor er det smukt og lækkert at se på imens man kører der er kun et problem og det er at mine køreture er korte lige nu. der kommer en bedømmelse af systemet når jeg har fået sat mig rigtigt ind i måden det fungere på.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 11 måneder siden #512

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Bedømelse efter at have benyttet BMW CIC systemet i nogle dage.

Nu har det nye BMW CIC system været monteret nogle dage og så må det være tid til at komme med en lille bedømmelse af CIC systemet. Navigationen er sindsyg hurtig og det er hele systemet i forhold til CCC og opløsningen på skærmer er også helt vildt flot og står kvivskarpt. Jeg har nu talt med nogle stykker via Bluetooth når jeg har kørt i bilen og de har alle nævnt at det er utroligt så rent forbindelsen er,

Jeg mangler stadigvæk internet adgang men er på vej da jeg har sat en i gang med at lave en tabel der giver mig adgang til mails og internettet. og i morges da jeg skulle på arbejde genstartede CIC enheden et par gange dog uden at lyd eller opsætning forsvandt men er ret overbevist om at det skyldes at det ikke er kodet helt færdigt med hensyn til tilslutninger på CIC enheden.

Selv uden internet adgang vil jeg mene at det er hver en krone værd og alene tilslutningerne til musikfiler USB og den indbyggede hardisk der kan lægges 12.5 GB musik er smart.

BMWCICBluetoothskrmMedium.jpg

Som det ses her på billedet står menuerne på skærmen knivskarpt.

Laver en samlet bedømelse når jeg har fået kodet mulighederne i systemet.

@Morten.

Du er velkommen til at kikke forbi og kaffen den giver jeg selvfølgelig og Tak for dine ønsker.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 11 måneder siden #513

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Lyder spændende , glæder mig til at høre din endelige "dom"

Mvh
BenAnd

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 11 måneder siden #518

• jacobniell
Hej Kenn

Det ser fedt ud. Glæder mig til at se det live når du er færdig med montering og kodning

Jacob

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 11 måneder siden #524

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Det ser super cool ud Kenn, tillykke med opgraderingen... Er det så snart tid til min bimmer

Go weekend

/S
Tid til at oprette siden: 0.28 sekunder