Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 11 måneder siden #543

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu fik jeg taget nogle flere billeder af BMW CIC systemet og til morgen da jeg ankom til firmaet skulle jeg have taget nogle billeder af mit nye smukke kombi instrument med hvidt lys og røde visere.

Fik så den ide at skulle prøve om talestyringen også virkede på CIC systemet og endnu engang blev jeg glædeligt overrasket, en super blød og venlig stemme på smuk engelsk kom frem og bad mig om at træffe et valg. Så efter at have prøvet det lidt ville jeg bede systemet om at ringe til et telefonnummer og det virkede første gang.

BMWE60SpeedometerMedium.jpg

BMW E61 Kombi instrument før ændring af ringe / visere og hvidt lys

BMWE.SpeedomterlystMedium.jpg

Her er det så ændret og prøv at se hvor elegant det nu ser ud det er ihvertfald en sand fornøjelse at køre om aften nu.

BMWCICMenuVarmeMedium.jpg

BMW CIC Menu Varme

BMWCICMenuTelefonMedium.jpg

BMW CIC Menu Telefon

BMWCICMenuNavigationMedium.jpg

BMW CIC Menu Navigation

BMWCICMenuLysMedium.jpg

BMW CIC Menu Lys

BMWCICMenuLydMedium.jpg

BMW CIC Menu Lyd

BMWCICMenuBagklapMedium.jpg

BMW CIC Menu Bagklap

Det er en sand fornøjelse at have fået dette BMW CIC navigation i bilen dog savner jeg mine indstillinger til min BMW Logic 7 forstærker men lever med at jeg nu manuelt skal stille lyden.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Værksted! Montering af BMW E61 CIC Navigation 13 år, 9 måneder siden #631

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Før jeg kan komme med min endelige dom over dette herlige BMW CIC system er jeg nød til at have fundet ud af hvad der kan lade sig gøre med hensyn til nye kort og selvfølgelig også med at få systemet monteret i bilen så det passer til bilens VIN nummer. Som det kan ses på billederne er det det tunge skyts der er kommet frem nu og ikke blot tungt men også meget dyrt.

Der er indkøbt det originale BMW ICOM most interfaces da der skal køres rigtig mange data ind i systemet og derfor er det vigtigt at dette sker med en høj hastighed og så er dette den rigtige løsning.

KodningMOST1Medium.jpg

Her sidder tilslutningen til bilens most system og når der kodes kører dette meget hurtigt og sikkert.

KodningBMWICOMMedium.jpg

Dette er så det originale BMW Icom interface der snakker med bilen
og sørger for at kodningen og programmeringen sker hurtigt og præcist.

Da der kom nogle fejl i dette indlæg kan du se afslutningen på monteringen af BMW CIC på linket nedenfor.

www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af...melse-af-bmw-e61-cic
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 9 måneder siden af kenn.
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder