Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW 545 - problemer med motor!! - HJÆLP
(0 viser) 
Her kan du finde svar på problemer med din motor eller Gearkasse og optimering af motor ydelse (Tuning)

EMNE: BMW 545 - problemer med motor!! - HJÆLP

Sv: BMW 545 - problemer med motor!! - HJÆLP 12 år, 6 måneder siden #2563

hej
Det er da super at de løste dit problem men det burde da være deres problem at de ikke har kunnet finde fejlen det burde de eller bmw danmark da kompencere dig for da fejlen er fundet og burde være fundet med det samme.
Det er selvfølgelig min personlige indgang til det jeg har læst.
Ked af at du nu ikke kan tåle at se bmw logo for jeg syntes at det er en utrolig føllese at sætte mig I mine bmw og køre.
Vh. Henrik
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af henrikstaxa46.

Sv: BMW 545 - problemer med motor!! - HJÆLP 12 år, 6 måneder siden #2566

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det er en rigtig kedelig historie du kommer med her, men jeg vil nu ikke give bilmærket skylden for at der rundt omkring på autoriserede BMW værksteder render nogle folk rundt som ikke tager deres arbejde seriøst. Jeg kender jo lidt til sagen da vi har drøftet den flere gange.

Der findes ingen undskyldning for at man fortæller nogle usandheder på et autoriseret BMW værksted, eller beder kunden om at køre videre til der er en lampe der lyser. Blot fordi man ikke har det fornødende kendskab eller manglende viden, hvorfor problemet med en ujævn tomgang opstår.

Er tom for ord og mangler i den grad ord for den sagsbehandling du har været ude for. Der er bare ingen undskyldning der tilnærmeligt er god eller brugbar her.

Til gengæld har jeg ord for hvorfor du bliver dårlig når du ser et BMW mærke i dag.

Jeg ville da selv blive skidt og utilpas hvis jeg kørte i en jaguar , og vidste at jeg engang havde kørt i en BMW der kørte som en drøm, og ikke skulle have skiftet bremseklodser og skiver, fordi der er en software fejl på bilen.

Tak for opfølgningen her.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af kenn.
Tid til at oprette siden: 1.54 sekunder