Hej
Ja så er ferien ved at være forbi for os denne gang

, MEN vi har været utrolig heldige med vejret her i det "westjyske" denne sommer , så vi må nok ikke klage
Lidt er det blevet til med bilen , den har fået nye bremser i bag , nogen vil nok mene det er at "skyde over mål" , MEN jeg kan altså ikke lide at se på nogen bremse-skiver hvor jeg kan se at materialet ikke er i orden ( u-Org. skiver fra Brembo , som skulle være BEDRE end org. BMW , min r..

)
Nå , som man kan se se , ser de ikke slidte ud( og det er de heller ikke , maks. 0.3mm kant ) , men de mørke "pletter" på skiven indikere tydeligt at der er gamle "barnevogne og cykelstel" støbt med ind i materialet
Regnede egentlig med at det var hurtigt gjort ( af med gl. skiver på med nye ) , men sådan skulle det ikke være , som man kan se så er håndbremserne i en "sørgelig" forfatning ( blev renoveret sidst for 2½ år siden ), så det skulle ihvertfald ordnes inden de nye skiver blev monteret.
En kraftig rengøring/afpudsning ,
Efterfølgende rustbehandlig samt maling af alle dele ,bevægelige dele opsmurt og alle håndbremse-dele monteret igen.
PÃ¥ med den nye Org. BMW bremseskive .
Og så er vi kørende igen , og det nu med Org. BMW bremseskiver i bag igen

( ligsom i for

)
Fortsat god Sommer til alle , og VELMØDT næste Lørdag hos Kenn
Mvh.
BenAnd