Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2066

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hvad har du lavet med din BMW i dag?

På et andet forum har jeg set at man har oprettet et indlæg der lyder sådan. Og det er nogle rigtige sjove og gode svar man får herinde under.

Så fortæl os andre hvad du har gjort med din BMW i dag eller skal i morgen eller skal have gjort og tjekket på den.

Fortæl. Fortæl
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2068

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Sjov idé

Jeg har i dag fået opdateret mit CIC navigation med 2013 kort, det kombineret med at jeg for nyligt har fået opdateret bilens software til seneste version, har lige løftet fornøjelsen ved at bruge systemet til nye højder. Det var godt før, nu er det forrygende!

i3 REx 2014

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2070

• Ruben
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hejsa

Jeg har lige monteret org led nr plade lys på min BMW E60
Super fed syntes jeg

Hilsen Ruben
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af Ruben.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2071

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det lyder super med nyt kortdata i CIC systemet, og nye LED pærer på nummerpladen bagi det ser bare super godt ud.

jeg var til syn med Lillebror idag (Kone BMW) og heldigvis gik den igennem:) i morgen står den på god lang tur i herrevognen (storebror)

Forøvrigt en rigtig sjov ting at vi herhjemme altid har givet vores biler navne. Firmaets kundebil hedder Futte og det lyder morsomt når kunder kommer tilbage og siger, den kører meget godt den Futte.

Min kones nuværende Peugeot hedder Harry. Da den er orange og selvfølgelig fik navnet efter DBS Harry med hans orange bil.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2076

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hahaha godt lille indlæg site...

jeg har lige fået helt nye bag bremser & er så tæt på at være sommer klar...

IMG_1549.jpg

I går fik jeg min sænket 30 mm for & bag med sports fjeder fra "Eibach" fik at vide det var nogen rigtig gode så det tager jeg for gode varer:-)
den er blevet lidt hårdere i undervognen men ikke meget, så nu skal der bare 19" på lige så snart vejret er med os igen...YES YES det har jeg lige fået lavet....

"it is ALL about appearances"

ses snart på de danske veje:-)

KAP

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2084

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Ser flot ud KAP.

I går var bilen inde og holde parkeret i Codanhus. Vi var sammen med nogle venner inde og se Love never dies i det ny teater. På vejen ind og hjem blev der selvfølgelig spillet musik, og det er imponerende en skarphed og ren lyd der er kommet i bilen efter der er blevet monteret en Individual forstærker. Det lyder fuldstændig som om sangeren sidder lige foran dig på en stol. Ikke oppe i instrumentbordet mere, men lige foran dig på en stol.

Nu var det ikke mig der bemærkede det først, for ham jeg havde med spurgte om jeg havde monteret flere højtalere i bilen, for det var godt med den fylde.

Så er det ikke kun mig der kan høre det,
Tid til at oprette siden: 0.36 sekunder