Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2637

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er sjældent man hører folk brokke sig over at de har alt for kort på vej til arbejde. Men det har jeg, for det er en total oplevelse at sætte sig ind i sin BMW om morgen.

BMW_I_DAG.Medium.JPG

Ikke meget med lyden at gøre og dog, det er musik i øjnene at den står og venter på at vi skal ud på næste tur sammen.

Jeg har i dag endnu engang oplevet hvor fantastisk en lyd der er i min BMW. Desværre kan man næsten ikke nå at høre et nummer helt færdig, inden man er kommet på arbejde.

Men så er det jo fantastisk at man kan køre en omvej.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: LN2VIOLN2, Deljeh

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2638

Hej
Jeg har kørt her i nat og det er bare en fornøjelse at køre rundt og kunne nyde det suveræne anlæg i bilen.
Jeg er lidt heldiger da jeg køre i den næsten hver dag i mellem 8 til 12 timer så jeg får noget ud af bilen og dens fede detaljér samt er mange kunder meget begejstret over den lyd der er i bilen.
Vh. Henrik
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af henrikstaxa46.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2648

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Moin, I dag har min E61 besluttet at strejke. Den skriver konsekvent Æ i stedet for A i HUD. Så Bakkevej blev til Bækkevej osv.. Yderligere ville den også snyde mig for der er to (Bækkevej) Bakkevej i 8960 Randers..

Tal lige om en vogn med personlighed

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 5 måneder siden #2659

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er morsomt, med en bil der ændrer bogstaver midt i det hele.

Jeg tog bilen på arbejde idag og tankede Diesel til kr. 9,99 pr. liter. det er godt nok et stykke tid siden det var muligt.

Igår fik jeg skiftet kædestrammer på vores E87 (BMW Konebil) og det kommer der et indlæg om senere. men det er nu rart at den er skiftet, for det ville da være for ærgerligt at det gik galt fordi man ville spare de få hundrede kroner i forhold til det en ny motor koster. hvis man skulle være så uheldig at kæde strammeren blev træt efter bilen snart har kørt 90,000 Km.

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 5 måneder siden #2686

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 5 måneder siden #2705

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu hedder det godt nok hvad har du lavet med din BMW i dag, men måske burde det hedde, hvad har du lavet på andres BMW i dag.

BMW_PARKERING_HVIDOVRE.Medium.JPG

Det er lige før man må have lavet en større parkeringsplads til værkstedet.
Tid til at oprette siden: 0.34 sekunder