Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2575

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Matthias Hansen

Det hæver niveauet med det flotte arbejde du lægger for dagen. Og nu er der åbenbart ikke så mange der laver eller gider dele deres daglige gøremål med deres BMW. Men så sætter vi to da bare standarden så her er hvad jeg startede min fredag morgen med.

Min evige kamp mod de forb…. Fugle vil ingen ende tage (eller også skulle jeg arbejde på at deres ende vendte den anden vej.)

BMW_VASK_FREDAG.1Medium.JPG

Sådan ser min bil uden efter at have været parkeret i 4 dage på parkeringspladsen hjemme hvor jeg bor.

BMW_VASK_FREDAG.2Medium.JPG

Det er uroligt hvad der kan komme ud af rø… på en fugl, utroligt de kan lette.

BMW_VASK_FREDAG.3Medium.JPG

Der er intet som at komme ned til en bil der har været udsat for et fugle angreb. Så kan man mærke at man lever og blodtrykket kan stige til uanede højder.

BMW_VASK_FREDAG.4Medium.JPG

Det startede nu ganske fint med at min spand med sæbe væltede.

BMW_VASK_FREDAG.5Medium.JPG

Men når den nu står pæn og ren, så er det næsten glemt igen.

BMW_VASK_FREDAG.6Medium.JPG

4 dage og så har den syre der er i fuglelort ædt sig ind i klarlakken, så her skal jeg have behandlet lakken med vandslibning og beskyttet lakken igen.

BMW_VASK_FREDAG.7Medium.JPG

Ellers er bilen kommet til at se anstændig ud, og det er lige før man ikke nænner at køre den udenfor igen.

BMW_VASK_FREDAG.8Medium.JPG

Den er nu smuk som den står der og byder folk velkommen på værkstedet. så længe det varer.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2577

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
I gør det sq godt begge to

Desværre har jeg ikke helt omgivelserne (eller udstyret) til at lave helt samme shine af min dejlige bil - men det kommer der heldigvis snart en løsning på - og så skal jeg nok dele et par billeder
E91 - 320d aut.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2578

hej Kenn
den ser da fin ud .
Du skulle investere i et dækken du kunne lægge over bilen så de ski.. fugle ikke rammer lakken på bilen.
Vh. Henrik
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af kenn.

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2579

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Det ser rigtig god ud Kenn.

Fuglene og deres ekskrementer er desværre noget møg, bokstaveligt talt, på vores bilen.

Det sammen, specielt i denne tid, kan siges om solcreme. Hold lige øje med det på jeres biler, når i har smurt ungerne ind og derefter efterlader dem alene.
Solcreme der har siddet på lakken en dag som i dag, har også taget skade.

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
Følgende bruger(e) har sagt tak: henrikstaxa46

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2580

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Min gamle E61 har haft en god oplevelse med et klimaservice.. Opfyldning samt olie

Blev leveret ny støvsuget samt med en flaske vand til god pris her i Kolding..

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 6 måneder siden #2587

Hej
Har lige fået monteret led lys i e61 530 og min e46 328i i dag er supper giver rigtig godt lys om natten og er et utrolig behagelig lys man får i bilen.
Dog mangler jeg pære til gulv belysningen og til nr. lade lys og lys ved solskyggerne og handskerum det er pinol pære så jeg skulle først finde de mål de har for der er forskellige længder på de pære som sidder i jeg mangler dog mål på de pære som sidder i e61 nr. plade belysning kan ikke lige finde fidusen i at få mine afmonteret så jeg kan finde mål på dem har ellers fundet en video der viser det men mine sidder ikke sådan. (2008 lci)
er der evt. nogen som ved hvordan man afmontere de nr. lys på sådan en som min.
Vh. Henrik
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af kenn.
Tid til at oprette siden: 0.46 sekunder