Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2104

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er ikke meget i får lavet med jeres fine BMW er

I dag skulle min kone så prøve at køre den lille nye BMW 1 serie som er købt hjem.

Heldigvis synes hun den kørte fantastisk og har flere gange nævnt i løbet af dagen, at det bliver nu rart at få den at køre i til hverdag. Så der blev testet og snakket Airbags system, og farven på læder indtrækket, synes hun var sandfarvet. Så det er åbenbart op af bakke med at fastholde den er Beige.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2106

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nej vejret indbyder jo ikke til at lave så meget i øjebliket ( i hverfald ikke for os som ikke har et værksted at stå inde i ) , men sad da lige og kikkede gamle billeder igennem og fandt faktisk et fra da jeg hentede min E60 tilbage i 2007 og et taget fra næsten samme positon sidste sommer , og JO , jeg vil tillade mig at påstå der er en lille lighed ,men så heller ikke mere ( ironi kan forekomme )

Men døm selv :

Sept. 2007 :

Fr.jpg

Aug. 2012 :

Nu.JPG
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af BenAnd.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2108

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det ser helt vildt ud, når man kikker tilbage på din BMW da du hentede den, den havde stort set ikke andet end automat gearet.

Det er nemt at se at der er gået en helt del timer med at lave bilen, og ikke mindst at finde stumperne, som du har monteret i bilen.

Jeg tør vædde på at du ikke har talt på alle de timer der er gået med denne forandring, og nogen gange er det ikke tiden man skal holde øje med.

Men det ser super godt ud den forandring du har lavet med bilen. Men du skulle ikke køre så stærkt, jeg kan se du holder så fast om rattet at det sætter mærker. (misundelse kan forekomme)

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2113

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg har fået 4 nye PDC følere med posten i dag! Så nu kan jeg endelig få det op at køre igen!

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2115

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Havde en fridag, så...

Vaskede og affedtede,
Clay'ede hele bilen for flyverust og tjærepletter,
Vaskede bilen igen,
Tørrede den af og inspicerede for vinterens hærgen - intet at bemærke.
Gav hele bilen et lag voks og tørrede af, ventede 5 timer til det var hærdet og gav den endnu et lag.
Vinterfælgende blev afmonteret og nusset, fik ny voks og på igen.
Støddæmpere, fjedre mv blev affedtet og herefter forseglet med voks og smurt (lækkert lækkert).
Hjulkasser ordnet - så de er pæne sorte igen
Støvsugede og ordnede bilen indvendigt.

Nu er den klar til den næste måneds tid.

Forventer at få nye sommerhjul på i slutningen af April.

Herefter står den på monitering af den udvendige M-Pakke (originalt forståes), samt maling af div småting. Herefter en komplet polering, glaze, forsegling, voks og voks og voks og voks og voks

Så kommer den nok til at stå snurre lige til en ny sæson

ImageUploadedByTapatalk1364239182.971348.jpg
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2117

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Den kommer da ikke til at snurre det står den jo og gør allerede. Smukt arbejde og det lønner sig jo når man skal holde den ren og pæn hele sommeren.

BMW_SERVICE_KIT_E.Medium.JPG

Jeg er selv i gang med at få leveret originale service dele til den (nye) BMW E87 så den er klar til at komme ud at køre som ny serviceret.

Det passer med at den skal have lavet service her ved KM 88 500 for så er der komplet servicebog på den også. De tændrør den kører med, ligner nogle man sætter i sine nøgler som vedhæng, de er godt nok små.
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder