Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 10 år, 1 måned siden #5403

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er ikke ret tit at der er tid til at tage sin egen BMW med ned på arbejdet og håndsvaske den. Men i dag var muligheden der så.

IMG_4549Large.JPG

Fordelen ved at man håndsvasker sin bil er at man så kan komme til alle de steder en vaskehal let og elegant springer over. Samtidigt kan man imens man håndtørrer bilen, holde øje med om der er nogle lakskader man skal have gjort noget ved.

IMG_4558Large.JPG

Hele omgangen sluttes af med at montere et sæt nye viskere på forruden. Så kan man glæde sig over i løbet af vinteren, at man fik givet bilen en omgang. Der er ikke noget mere irriterende end når en visker kører på bilens forrude og laver en rend af striber Samtidig blev der skruet nummerplader fast. Vinterdæk var en hurtig omgang i år, for havde slet ikke fået skiftet dæk.

SÃ¥ er jeg klar er du.?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: Morten, Deljeh

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 10 år, 1 måned siden #5404

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Det ser godt ud
E91 - 320d aut.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 10 år, 1 måned siden #5414

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E87 Vinterklargøring.

Nu nærmer vinteren sig med hastige skridt så nu var det på tide at gøre vores konebil klar til kulderen og det våde vejr kommer. Samtidigt man at den var inde på værkstedet fik bilen også desinficeret klimaanlægget og fjernet blade. Den fik også monteret nyt AGM batteri så nu kan kong vinter bare komme an.

BMW_VINTER.1Large.JPG

Det er vel med vores konebil at det ikke er noget man sætter særligt højt at gå op i for det er jo kun et transportmiddel. Så det startede med at den fik den store støvsuger tur.

BMW_VINTER.2Large.JPG

Det er vigtigt at man får fjernet alle de blade der gemmer sig under luftfilteret for de er smittebærer for svampesporer, som så vokser eksplosivt i bilens klimaanlæg. Det kommer hurtigt til at lugte af gammel klam kælder.

BMW_VINTER.3Large.JPG

Så er klimaanlægget desinficeret og nu dufter det kun af frisk luft, og ikke af gammel kælder. Det er 1 år siden bilen fik desinficeret klimaanlægget så det er åbenbart holdbarheden. I en bil der kun kører småture.

BMW_VINTER.4Large.JPG

Det er sjovt med de originale BMW gummimåtter at de ikke er til at gøre rene. For her er de tørret af og når de så tørrer, ser de sådan ud som på billedet. Men hellere det end vådt snefyldt bundtæppe.

BMW_VINTER.5Large.JPG

Det ser ud som om man bare har smidt dem ind i bilen. Men nu ligger de der. så kan man i det mindste glæde sig over at gummimåtterne beskytter bilen.

BMW_VINTER.6Large.JPG

Som skruen på værket blev nummerpladerne skruet fast. Så nu skulle der ikke være noget at komme efter der heller.

Hvad med jer?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 10 år, 1 måned siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Deljeh, lassehald2

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 10 år, 1 måned siden #5418

• lassehald2
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jamen jeg har også skruet mine nummerplader fast i dag, og så benyttede jeg lejligheden til at skifte nummerpladeholderne ud med nogle, som ikke reklamerer for en bilforhandler. Jeg mindes ikke at have modtaget marketingbidrag fra nogen....der sad også en streamer forneden i bagruden med 'Sand Jensen Exclusive'. Den er også fjernet.

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 10 år, 1 måned siden #5419

• lassehald2
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg er vist også kommet til at montere en ekstra afstandssensor. Den arbejder desværre i samme frekvensbånd som fartmålere, så det kan nok give noget interferens, men det ER altså en afstandssensor.
Sidste redigering: 10 år, 1 måned siden af lassehald2.
Tid til at oprette siden: 0.48 sekunder