Hei alle.
jeg og min BMW har i dag, være nede og følge op på det formåede dyse, problem og de 30 hk. som var løbet hjemme fra.. Dyserne blev taget op, testet i bænken. Først bliver de "Lyset" rene og derefter i testeren. Det viste sig, at dyserne var lige så gode, som nye og alle tallene, var så fine som de kunne være. Luftmængde måler bliver testet, og fejler ikke noget. Vi kører bilen på rulle testeren, og bilen præstere perfekt.
Det skal fortælles. at jeg for ca 14 dage fik bilen optimeret, ved optimering viste det sig at bilen manglede 30 hk. jeg kører med det i de 14 dage, her for tre dage siden, mærker jeg at bilen begynder at gå betydelig bedre med den nye optimering. Gearkassen begynder at håndtere de nye nm. helt anderledes og det er ren fornøjelse. (lyden jeg talte om er også væk.)
Jeg får at vide at det muligvis har været fordi bilen har fået ny software og i starten har gearkassen ikke ville acceptere de nye nm. og derved lukket ned for ydelsen. eftersom bilen er blevet kørt, og derved fået kørt det nye software ind, har den så lukket op for power igen. Lyder fantastisk og troede ikke min bil var så klog, men i hvert fald kunne jeg selv mærke, her for tre dage siden at min BMW var tilpas lige pludselig. Har aldrig kørt en bil som går så godt, som min 525d 3,0 lci. lige nu.
Min BMW har fået kærlighed i aften og blevet vasket. I morgen skal den have skiftet olie i aut. gearkasse, som er 50,000 siden jeg fik gjort sidst.
Det sjælden at man kører på værksted, for at blive positiv overrasket, ang. at man sparer penge. regnede med at jeg skulle koste 14,000 kr. på dyser, men nu ved jeg da ikke hvad jeg skal bruge de penge til... hmm.. sådan er det jo åbenbart at køre BMW.
ps. samtidig fik jeg skiftet alle filtere og tilmed krumtaps hus udluftnings filter.
Hilsen Dennis