Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 5 måneder siden #4446

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
E91 - 320d aut.
Sidste redigering: 11 år, 5 måneder siden af Deljeh.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 5 måneder siden #4447

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hvad jeg har lavet i dag - cruiset bag ved en hvid udgave af nedenstående, hele vejen til arbejde, vel vidende at han kunne sætte mig hvert sekund det skulle være. Men han holdt pænt fartgrænsen

Sidste redigering: 11 år, 5 måneder siden af t33j4y.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 5 måneder siden #4448

Ja fed vogn det var den jeg så på inden vi fik de nye regler for os som køre taxa for diesel biler skal jo gå 16,9 eller er det 17',2 km/l men kan stadig få BMW med 6 ben til taxa.
Men det ville være en fryd at kunne køre i sådan en bil hver dag suk suk

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 5 måneder siden #4458

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Støvsugning og klimaservice samt desinficering af klimaanlægget.

BMWE87_Klimaservice_Stvsugning.Medium.JPG

Sidst jeg var ude og køre i vores lille BMW konebil kom der en stank af fugt og sur kælder ud af klimaanlægget. Så nu fik jeg så desinficeret klimaanlægget og skiftet pollenfilter ved samme lejlighed.

som en bonus blev bilen også støvsuget, så mangler der kun at komme sommerdæk på, men mon det kan betale sig da vi snart skal have vinterdæk på bilen igen..

Det er utroligt så meget en bil der ikke køre ret meget kan lugte ganske forfærdeligt ud af klimaanlægget. Men det er fortid nu for nu er det rent luft der kommer ind i bilen igen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 5 måneder siden #4459

• jakobv84
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • '09 525xi
kenn skrev:
Sidst jeg var ude og køre i vores lille BMW konebil kom der en stank af fugt og sur kælder ud af klimaanlægget. Så nu fik jeg så desinficeret klimaanlægget og skiftet pollenfilter ved samme lejlighed.

(...)

Det er utroligt så meget en bil der ikke køre ret meget kan lugte ganske forfærdeligt ud af klimaanlægget. Men det er fortid nu for nu er det rent luft der kommer ind i bilen igen.

Ja der jeg boede i Texas var det, pga varme og luftfugtighed, et tilbagevendende problem med airconditionen. Fik at vide at det havde at gøre med den måde BMW har lavet deres indsugning og hvis du ikke bruger frisk luft men har den på at cirkulere (inkl automatisk) så ender der med at ligge fugt og mugne (eller hvad fugt nu gør). Jeg gik over til at slå det fra og altid suge frisk luft ind og det løste problemet i min E90. Ellers er vegen ganske rigtigt en regelmæssig desinfektion. Bare et tip...

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 1 måned siden #4802

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så var det tid til at få synet min BMW E61 535D. Der var absolut intet at komme efter og den blev godkendt uden anmærkninger. Så nu kan man køre et par år igen.

Synsmanden fortalte mig at de ofte så at folk skiftede en xenonpære af gangen og det gav forskel på lysstyrken. Var der det fik bilen en anmærkning..

Så det var godt at begge xenonpærer blev skiftet da der var problemer med den ene. Den fik den mest fantastiske dybrøde farve, men det var ikke til at køre rundt med..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Deljeh
Tid til at oprette siden: 0.47 sekunder