Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 6 måneder siden #4305

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Olsen.. Bilen er en afhentning så prisen er vel lavt sat men alligevel meget bil for pengene..

I et svagt øjeblik kunne den godt blive min men jeg er nok ikke manden til en bil med aut. gear og jeg vil altså gerne have soltag i min næste bil!

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 6 måneder siden #4316

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW El Bike 2014.

Nu har jeg nået en milepæl på min nye BMW El Bike. 100 KM. Jeg er begyndt at cykle til og fra arbejde på denne cykel og faktisk er det enormt hyggeligt at køre denne tur.

BMW_100_KM.1Medium.JPG

Nu skulle man tro at en El Bike gør alt arbejdet for en men det er ikke tilfældet. Når man kommer op på 25 km. Så stopper motoren med at hjælpe til og så er det bare om at klare det selv. Det betyder at det for en som mig, der ikke har bevæget mig ret meget i et stykke tid, at jeg har fået mig en super træningsmakker for når det går op ad bakke giver den et lille skub. Det føles lidt som at køre ned af bakke.

BMW_100_KM.2Medium.JPG

Når man møder på arbejde er det jo også rigtig rart at vide at der ALTID er plads til ens cykel og så er det oveni købet lige ved porten.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Deljeh

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 6 måneder siden #4322

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Selv om det meste af mine lyse timer efter arbejde går med om/tilbygning her på "matriklen" fandt jeg lidt tid til bilen i dag

Nu er jeg jo gennem årene blevet moppet kraftig af et par herre her på forum for noget manglende udstyr i min bil , det har jeg så i dag fået rodet bod på !

SÃ¥ nu ER E60'eren MED originale kop-holdere

image_2014-06-13.jpg
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 6 måneder siden #4323

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
BenAnd skrev:
Hej

Selv om det meste af mine lyse timer efter arbejde går med om/tilbygning her på "matriklen" fandt jeg lidt tid til bilen i dag

Nu er jeg jo gennem årene blevet moppet kraftig af et par herre her på forum for noget manglende udstyr i min bil , det har jeg så i dag fået rodet bod på !

SÃ¥ nu ER E60'eren MED originale kop-holdere

image_2014-06-13.jpg

Stort tillykke

Mangler det i min E46, E32 og i E23'en Min kones lille Honda jazz har sgu 8!!!

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 6 måneder siden #4324

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

Mange tak , har også kun taget næsten 2 år at finde det rigtige instrumentbord ( 100% fejlfrit ) til en pre-LCI med HUD udskæring , og ikke nok med det , det kommer fra e M5 der har været med Alcantara , så der var den "sidegevindst" at det er med do afdækning rundt om rattet , så det matcher nu loftet og hattehylden

8 kop-holdere ! , jamen så er det da den vi holder fest i næste gang

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 6 måneder siden #4325

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Tid til at oprette siden: 0.84 sekunder