Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 8 måneder siden #4085

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej BMW-ALPINA

Ser rigtig "bra ut"

Hej Kenn m.fl.

Vil starte med at sige "undskyld" , ved godt dette er mest for E6x og E9x serierne , men da tråden jo hedder "Hvad har du lavet med din BMW i dag" , ja så våger jeg det ene øje , da dette jo også er en "slags" BMW

Har gået og kræset lidt om konen's E46 Compact den senere tid ( kan ikke rigtig finde på mere til min egen E60'er ), så hendes lille "konebil" er blevet opgraderet med bla. el-memory sæder , samt fjernbetjening af bagklap indefra , samt automatisk op-lukning af bagklappen ( tak for "hintet" til denne ide til Morten ).

Så her kommer så lige et par billder af disse

NB: Foråret er nu også kommet til Westjylland , så begge biler har nu igen fået monteret SOMMERHJUL ( virkelig en pynt )

IMG_0933.jpg

Nyt passagersersæde

IMG_0934.jpg

Nyt føresæde

IMG_0935.jpg

Org. knap til åbning af bagklap

IMG_0936.jpg

Tryk på nøgle

IMG_0937.jpg

Det "rør" på sig

IMG_0939.jpg

Og så går det bare "opad"
Sidste redigering: 11 år, 8 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Deljeh

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 8 måneder siden #4086

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Takk for det gutter. Jeg må se om jeg får tatt meg en tur nedover og hilst på dere i sommer! Kanskje jeg tar med noen norske venner.

Utrolig lekkert arbeid, BenAnd. Du vil ikke pønske ut noe slikt for E60 også da?

Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 7 måneder siden #4122

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Min lille baby er blevet sænket 30 mm med Eibach fjedre og så fik jeg sat M-rattet i.
Nu er den snart der hvor jeg gerne vil have den. Underligt nok ser mine 18" mindre ud efter sænkningen
Jeg fik også det nye 2014 navi kort til den, men der var fejl på så må vente på et nyt:'(
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 7 måneder siden #4177

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Har ENDELIG fått montert nytt ratt i bilen. I tillegg kom jeg over en LCI midtkonsoll til en billig penge, så da gikk jeg til anskaffelse av denne. Jeg hadde håpet å få en M5-konsoll i heltrukket skinn, men disse koster såpass mye, at jeg valgte å droppe det denne gang. Jeg sliter litt med å få kodet om en brukt SZL, men jeg håper og tror at det ordner seg etterhvert!

IMG_2599.JPG

IMG_2600.JPG

IMG_2596.jpg
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 7 måneder siden #4184

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er godtnok en rigtig fin BMW du har fået lavet dig efterhånden BMW-ALPINA Jeg er i øjeblikket ved at få lavet helt nyt kodningssystem på værkstedet, men når det er kommet op at køre må vi kikke på om ikke vi kan få det sidste til at køre..

Idag fik vi kørt små 170 km. i den lille konebil, og det er langt i forhold til hvad vi ellers køre herhjemme. Hvis det var et krav kunne vi sagtnes nøjes med at kun have denne fine BMW i husstanden. Men nu er det heldigvis ikke et krav Men den kører super godt den lille bil..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 7 måneder siden #4192

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Takk for hyggelig tilbakemelding, Kenn! Ja, bare rop ut når du er klar, så tar jeg turen nedover.
Tid til at oprette siden: 0.85 sekunder