Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2233

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey bimmer venner

foto.JPG

så er det tid til at vi skal rulle vores sommer fælge:-)

og kenn selfølig skal du sætte dine 19" på, nu når du kun køre så kort på arbejde er det jo lige meget:-)

Jeg har jo nærmest været klar de sidste 3 uger

ps. vi skal også snart holde sommer grill i hvidovre/hygge sparke dæk

go sommer kap
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 7 måneder siden #2234

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
De BMW Herrer.

Det er lidt unfair at lægge billeder ind at jeres biler som står fuldstændig knivskarpe, og som taget ud af en BMW brochure. For det gav jo en noget at leve op til.. men hvor er det super dejligt at se at der bliver brugt noget kvalitetstid på jeres BMW er, for de stråler jo af velpleje.

Der har været meget det sidste stykke tid så jeg har desværre ikke helt holdt den standard, som jeg normalt ville gøre på min BMW. Men det har jeg så brugt det meste af dagen på at rette op på.

SÃ¥ se bare med her.

BMW_E61_SOMMERBIL.1Medium.JPG

Desværre holder min bil ofte under nogle træer, og i dem bor der nogle fugle, som mener de har en forpligtelse med at skal skide på min bil. Så sådan så den ud da jeg kom ned til den i morges. Så efter at have set jeres billeder måtte det laves om.

BMW_E61_SOMMERBIL.2Medium.JPG

Kalkfrit vand og så noget knofedt og så kunne man se at det nu begynder at ligne noget. Men det er kun starten.

BMW_E61_SOMMERBIL.3Medium.JPG

Her er hele bilen vasket, og inden den fik den store håndvask fik den lov til at stå lidt i blød så alt snavset kunne løsne sig. Samtidigt fik jeg selvfølgelig fjernet alt vinterens salt og smuds.

BMW_E61_SOMMERBIL.4Medium.JPG

Så er bilen håndtørret og nu begynder det at ligne noget man kan være bekendt at vise frem, og her kan man se at den store klargøring den fik sidste år stadigvæk holder.

BMW_E61_SOMMERBIL.5Medium.JPG

Alle dørfalse og paneler skulle selvfølgelig også have en tur, og så fik bilen jo også samtidig mulighed for at tørre op.

BMW_E61_SOMMERBIL.6Medium.JPG

Indvendigt fik bilen også den store tur, og næste år skal jeg have købt nogle originale BMW gummimåtter for de måtter jeg købte sidste år, ser nu ud som om de er 5 år gamle, på grund at det salt der er trådt med ind i bilen.

BMW_E61_SOMMERBIL.7Medium.JPG

Dette tog lidt tid, men det er da en ren fornøjelse at åbne sin dør og byde indenfor.

BMW_E61_SOMMERBIL.8Medium.JPG

Bagagerummet fik selvfølgelig også den store tur, og sådan en flytning af firmaet efterlader altså noget fnuller fra de tæpper tingene har været pakket ind i, men rent blev det da, som det ses på billedet.

BMW_E61_SOMMERBIL.9Medium.JPG

Man fristes næsten til at sige, at når enden er god er alting godt, men her er der ren r.. At ligge bag.

BMW_E61_SOMMERBIL.10Medium.JPG

Motorrummet lignede også noget der aldrig havde fået en kærlig hånd, og det selvom det blev fuldstændigt rengjort sidste forår, så det skal også have en kærlig og ren hånd.

BMW_E61_SOMMERBIL.11Medium.JPG

Sådan ser det ud nu, og det er som nyt igen, det er en fornøjelse at åbne ned til motoren, og der så ser sådan her ud.

BMW_E61_SOMMERBIL.12Medium.JPG

Så stod bilen fuldstændig ren og flot, men som det ses havde jeg stadigvæk mine vinterdæk på, og nu skulle det gerne være det jo være blevet forår / sommer.

BMW_E61_SOMMERBIL.13Medium.JPG

Hvert år når man afmonterer sine sommerfælge, afmontere man dem, og lægger dem på lager uden af vaske dem af, og det skete desværre også for mig sidste år. Så nu skulle de have den store tur, for de var ikke særlige pæne at se på i denne tilstand.

BMW_E61_SOMMERBIL.14Medium.JPG

Det var faktisk dem alle sammen der skulle vaskes, for det ville være synd at sætte dem på bilen. Som de ser ud her.

BMW_E61_SOMMERBIL.15Medium.JPG

Så er det jo heldigt at man har en klargøringsafdeling i firmaet også, for efter lidt vask og og en kærlig hånd så de ud som nye.

BMW_E61_SOMMERBIL.16Medium.JPG

Så skulle de nærstuderes så der ikke var noget på dem, for de skal selvfølgelig have en omgang voks inden de monteres på bilen igen.

BMW_E61_SOMMERBIL.17Medium.JPG

Her har fælgene så fået en omgang voks, og er nu fuldstændig som nye uden tegn på at være brugt sidste år, uden at være blevet rengjort.

BMW_E61_SOMMERBIL.18Medium.JPG

Så blev de afhentet af værkstedet som skulle sætte dem på bilen, for de kom selvfølgelig ikke ind i bilen, som lige var rengjort indvendigt. Og så kørte jeg efterfølgende ud og fik dem monteret på bilen.

Jeg har som skrevet før været lidt utilfreds med at min komfort ryger ned, men efter at have kikket på andre originale BMW fælge, har jeg besluttet at mine originale BMW M5 fælge er de flotteste til en BMW E61 som min. Så de kom på bilen igen som det ses på billedet.

Så nu kan man vel tillade sig at skrive at man er i samme liga, som i er med jeres vildt flotte biler. Så nu mangler vi bare de sidste billeder af jeres andres sommer BMW billeder. Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 7 måneder siden #2236

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey kenn

så spiller din bimmer vist også 100% efter en lang og kedelig vinter...

ser godt ud ses på de danske veje..

go weekend kap
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af Kap.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 7 måneder siden #2238

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Ja så fik jeg også endelig fundet tid til at kikke lidt til bilen med "forårs briller" på , nu har I andre jo ikke sparet på at give en lidt "dårlig" samvittighed , så nu skulle det være

Startede med at skifte vandpumpe og termostat/hus , dette rent præventivt da det jo er en kendt sag at disse bliver slidte/dårlige med årene ( bilen nu snart 10 år gamel og med 210tkm på uret ), dertil et par nye remme , samt et olie/oliefilter skift , derudover bremser efterset/renset/smurt , og sommerhjul monteret.

A_2013-04-20.jpg

B_2013-04-20.jpg

Da bilen har bragt os godt og sikkert gennem vinteren , ja så havde den faktisk fortjent et nyt måttesæt

C_2013-04-20.jpg

D_2013-04-20.jpg

Og så lige ud og "trille" en lille tur efter vask og aftørring ,dette så jeg lige kunne få taget et par billeder af det færdige resultat med en flot baggrund , man arbejde vel i vindmølle industrien

E_2013-04-20.jpg

F_2013-04-20.jpg

G_2013-04-20.jpg

Godt forår til alle
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af BenAnd.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 7 måneder siden #2239

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Æv men for da helt dårlig samvittighed..

Jeg har monteret mine kedelige 17" styling 138 fælge i dag og vil nok sætte mine 19" Alpina til salg igen.. Jeg elsker jo at spare og jeg har altså svært ved igen at køre 12 km/l mod mine normalt 16-17 km/l.

Jeg havde forresten glemt hvor fint en E61 egentlig kører på gode 17" sommerdæk frem for 18" vinterdæk

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 7 måneder siden #2265

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten skrev:
Æv men for da helt dårlig samvittighed..

Jeg har monteret mine kedelige 17" styling 138 fælge i dag og vil nok sætte mine 19" Alpina til salg igen.. Jeg elsker jo at spare og jeg har altså svært ved igen at køre 12 km/l mod mine normalt 16-17 km/l.

Jeg havde forresten glemt hvor fint en E61 egentlig kører på gode 17" sommerdæk frem for 18" vinterdæk

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Hvad med nogle billeder? Morten
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.58 sekunder