Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(0 viser) 
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 11 måneder siden #3769

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
så blev der sku lige ophold i sneen, så er det tid til at kører ned og vaske "rov dyret" den sidste uge den er i min varetægt en 750 Li er simpelhen en fantastisk bil…

nyder den max på trods af lorte vejr, men når man sidder inde i den bil bliver ens dag lige 10 % bedre…det er lykken at rulle fedt…

det er "spot on" ik kenn

KAP

IMG_2848.JPG

IMG_2847.JPG

IMG_2849.JPG
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af Kap.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 11 måneder siden #3770

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er og bliver bare en super fed BMW model. Respekt for at du står udenfor i dette arktiske klima og vasker bil. Det er sindsygt koldt.

Du er velkommen til at hente min og give samme tur

Tak for at dele dagens arbejde med os andre
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 11 måneder siden #3774

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
@Kap.. Hvordan får man sådan en

Jeg er selv gået ind i jagten på en E65/E66.. Desværre er skat ikke enig i hvad en 2005-06 skal koste så jeg "venter" på den rigtige skal dukke op i DK - Men indtil da er jeg egentlig ganske tilfreds med min E61. Det er egentlig sjovt at det føles som en ny bil efter jeg har fået skiftet rattet!
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af Morten.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 11 måneder siden #3776

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
Såden er det, man kan ikke have en 7'er holdene som ikke spiller 100% så det er bare på med huen og ned og vaske

ses på tanken KAP

kenn skrev:
Det er og bliver bare en super fed BMW model. Respekt for at du står udenfor i dette arktiske klima og vasker bil. Det er sindsygt koldt.

Du er velkommen til at hente min og give samme tur

Tak for at dele dagens arbejde med os andre
Sidste redigering: 11 år, 11 måneder siden af Kap.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 11 måneder siden #3777

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey morten

(1)jamen man har en ven som har en.. (2)så skal han ud og rejse i en længere periode... (3)så tilbyder man og passe den mens han er væk... (4) og BUM 750Li V8 med mange dejlige heste til KAP... så sådan for man sådan en
men som skrevet er det sidste uge jeg har fornøjelsen af den, men det har været dejligt så længe det har været, men dyrt, de der 5-6 på liter er lidt noget andet end min 5'er ....haha men det har været det hele værd

Ses på tanken KAP

oMorten skrev:
@Kap.. Hvordan får man sådan en

Jeg er selv gået ind i jagten på en E65/E66.. Desværre er skat ikke enig i hvad en 2005-06 skal koste så jeg "venter" på den rigtige skal dukke op i DK - Men indtil da er jeg egentlig ganske tilfreds med min E61. Det er egentlig sjovt at det føles som en ny bil efter jeg har fået skiftet rattet!

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 11 år, 10 måneder siden #3838

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så fik man taget bilen på arbejde idag. Det foregår som altid ved at jeg kører en rimelig stor omvej så bilen når at blive gennemvarm. På vej til firmaet så jeg at man kunne tanke Diesel til kr. 9.96 pr. liter. Det er et stykke tid siden jeg har kunne tanke for den pris.

Det er synd at man ikke har længere på arbejde end små 3 km. for bilen kører som en drøm.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.43 sekunder