Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3393

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Så fik jeg også sat vintergummiet på - lidt mere komfortabelt med en mindre størrelsen - men mangler også den dejlige fasthed mod asfalten.

Billeder kommer der ikke - da jeg kun er indehaver af en ærgerligt vinterfælg med plastdække - så alene af den grund glæder jeg mig til foråret - og går lidt og lurer på nogle originale (findes der andet) BMW vinterfælge...
E91 - 320d aut.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3395

Har fået vinter dæk på goodyear som nok er de bedste vinterdæk jeg har kørt med og jeg har efterhånden prøvet alle gængse mærker det kan varmt anbefales.
Så har jeg fået renset partikelfilter fået skiftet el motor til styring af 4x4 og fået skiftet føler som sidder i kappen ved filter partikel til styring af forbrænding af filter når den skal brændes ren for at den kommer op på den rigtige temp. Fået skiftet skiver og klodser i for olie service skiftet forrude så nu må der gerne gå lidt tid inden den skal på værksted nok næste mdr. Til olie service igen.
Vh. Henrik

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3446

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu var vejret smukt og solen skinnede, de snakker om sjap og sne i vejrudsigterne. nu kunne jeg ikke trække den længere og så kom der vinterdæk på fruens bil. og når nu ikke Deljeh vil vise os nogle billeder må jeg hellere lægge nogle billeder ind af en bil der i den grad ligner en vinterbil.

BMW_E87_VINTERDK.1Medium.JPG

Sådan ser bilen ud med de Alufælge som sad på bilen da vi købte den. Men har vel nok det man kan beskrive som nul komfort

BMW_E87_VINTERDK.2Medium.JPG

Sådan ser den ud nu. og vidste jeg ikke bedre ligner det en bil en rockerkost ville køre i.

Men det bliver spændende til foråret da de vinterdæk giver en hel anden komfort end sommerdækkene giver. Før kørte den som en gokart og nu kører den blødt og behagelig.

Lad mig her takke NIK herinde fra for at sælge mig disse fine vinterdæk, til en super skarp pris, men så sandelig også total i orden. De er Spot On som KAP ville have sagt. Og så gør det jo ikke noget de ligner noget der er løgn.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Deljeh, Nik

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3512

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu er dette indlæg ikke helt hvad jeg har lavet med min egen BMW i dag. Men for KF som er bruger herinde også.

BMW_NY_CIC.1Medium.JPG

Han var overbevist om at han skulle være en af dem med mest udstyr i sin BMW E61 men som samtidigt havde CCC navigation i bilen.

Han kom en tur ud i den Demo BMW E61 vi har på værkstedet fik lov til at prøve det CIC navigations system der sidder monteret i den med en Combox og for dig som kikker efter, kan du se at der i dag sidder et CIC navigationssystem med Combox i KF s fine BMW.

Tillykke med dit nye CIC system og velkommen til familien med os der har CIC i bilen.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3604

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg har endelig fået taget mig sammen til at få skiftet til vinterhjul.. Desværre kommer det til at koste to nye PS2 bagdæk i 275/35 19 da de gamle er færdige..

Øv - "kedelige" vinterhjul

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år siden #3637

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Godt at se du også har fået sat vinterdæk på bilen Morten.

Konstaterede at min bil pludselig kom op med en PDC fejl, og kørte et par ture inden jeg fik sat testeren på, for at finde ud af hvilket der var problemet. Det er helt vildt så meget man vænner sig til at man har PDC på bilen.

Det var en sensor foran der ikke virkede mere, så den bliver bestilt hjem og skiftet i en fart. Det er ikke til at køre uden.
Tid til at oprette siden: 0.33 sekunder