Sevdet skrev:
hey kap.
hehe ja du siger bare til. tror også den bliver sjov.. også kan kenn bare komme med hans 535d og hans sportsknap

Hej Sevdet.
Tak for udfordningen

Men imens du har pakket din fine BMW væk for vinteren, Så tror jeg at jeg vil køre videre i min BMW 535D og nyde at høre brølet, når der lukkes op. Samtidig vil jeg nyde at bilen er bygget til det brøl og defor holder og bliver ved med det.
Jeg fik en meget stor respekt for at pille og tune på mine motorer da jeg var ung, ( Det var ikke Ford A vi kørte i ) Men alle dem der optimerede som de kaldte det, kørte en rum tid i bilen. Så stod den stille og så kørte den. Hvergang var det fordi man ikke havde taget i ed at der var meget der skulle passe sammen.
Nu er du selv mekaniker, og har styr på det, jeg er autoelektriker og har en fobi mod sorte fingere, og skulle jeg endelig en dag få en ustyrlig løst til en større motor, måtte jeg tage et lån og købe en M5 V10 Men det ville være spild af penge, da jeg ikke kører ret meget mere til og fra arbejde..
Men jeg ser frem til at høre om dine oplevelser med din BMW når den er ombygget og lavet klar. Når og hvis det ikke holder ringer du bare, så henter jeg dig og køre dig til toget.

Selvfølgelig med nedtrykket sportsknap