Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3331

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey sevdet

glæder mig til at få en tur i den her til sommer….hahaha så bliver den for alvor rigtig sjov

KAP

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3332

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
hey kap.

hehe ja du siger bare til. tror også den bliver sjov.. også kan kenn bare komme med hans 535d og hans sportsknap
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn, Kap

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3336

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Sevdet skrev:
hey kap.

hehe ja du siger bare til. tror også den bliver sjov.. også kan kenn bare komme med hans 535d og hans sportsknap

Hej Sevdet.

Tak for udfordningen Men imens du har pakket din fine BMW væk for vinteren, Så tror jeg at jeg vil køre videre i min BMW 535D og nyde at høre brølet, når der lukkes op. Samtidig vil jeg nyde at bilen er bygget til det brøl og defor holder og bliver ved med det.

Jeg fik en meget stor respekt for at pille og tune på mine motorer da jeg var ung, ( Det var ikke Ford A vi kørte i ) Men alle dem der optimerede som de kaldte det, kørte en rum tid i bilen. Så stod den stille og så kørte den. Hvergang var det fordi man ikke havde taget i ed at der var meget der skulle passe sammen.

Nu er du selv mekaniker, og har styr på det, jeg er autoelektriker og har en fobi mod sorte fingere, og skulle jeg endelig en dag få en ustyrlig løst til en større motor, måtte jeg tage et lån og købe en M5 V10 Men det ville være spild af penge, da jeg ikke kører ret meget mere til og fra arbejde..

Men jeg ser frem til at høre om dine oplevelser med din BMW når den er ombygget og lavet klar. Når og hvis det ikke holder ringer du bare, så henter jeg dig og køre dig til toget. Selvfølgelig med nedtrykket sportsknap
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3337

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Ja så blev det tid, fik endeligt skiftet luftfilter og vasket og støvsuget bilen. Det pyntede noget.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3341

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Min BMW og jeg oplevede en lastbil påkøre en bil i dag hvorpå idioten bare fortsatte.. Vi ringede til Politiet og blev bedt om at følge ham de næste 30 km indtil der kom biler fra Ikast, vejle og Viborg.. Lastbilen brugte hele vejen og var på et tidspunkt ved at ryge i grøften flere gange..

Efter politiet fik stoppet ham kom idioten i håndjern og anholdt.. Manden som var polak havde blæst 1,73! Tænkt at køre en stor sættevogn med alkohol i blodet - en kæmpe idiot!

Så da vi var færdige havde jeg næsten sagt til betjenten.. "Harry, hol schon mal den Wagen" Lille Derrick ordsprog som nok kun os ærke jyder kender (BenAnd?)
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af Morten.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3342

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

Ja

Godt I fik ham "pillet" af vejen inden det gik ud over nogens førlighed , ikke fordi danske chufføre ikke er set taget med en for høj promille , men tankevækkende at så mange udelanske ( øst-lændinge ) chufføre gør !

Må tilstå at jeg i dag når jeg køre er en "anelse" mere på vagt når jeg passere lastbiler med øst-landske nr. plader end med danske.

Kør sikkert

Mvh.
BenAnd
Tid til at oprette siden: 1.04 sekunder