Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2119

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
I dag valgte jeg så at tage min BMW E61 på arbejde, som nævnt nænner jeg ikke blot at køre de små 3 km. Jeg har herned. Så turen blev forbi det gamle værksted i Glostrup. Ud på roskildevej hvor Statoil ligger og der kunne man købe Diesel til kr.10,49 pr. liter. Ind og tanke og sad med en god fornemmelse da det i dagens tal er billigt.

På vejen tilbage ligger også en Statoil og der kostede den 10,30 så den gode smag forsvandt som dug for solen.

Så det gamle ordsprog med at man ikke skal, gå over åen efter vand, passer vel også meget godt her. Men det er umuligt at lave en rød snor med de brændstof priser. Eller tankstationer åbenbart.

Påsken skal blandt andet bruges til at vaske alt saltet af bilen, med noget af det regnvand jeg har i beholdere i sommerhuset. Hvad skal du lave med din BMW i påsken?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2132

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu er det jo altid sjovt at man har en forventning om hvad man skal lave i sin PÃ¥ske og min blev en del anderledes end jeg have regnet med.

Kom op i sommerhuses og selvfølgelig havde min tankalarm sat sig fast så mit oliefyr var gået ud. Så der var jeg rigtig glad for at jeg har et skjult elektrisk anhænger træk på bilen. Ned på tanken og hente noget olie og det skulle vise sig ikke at være så nemt.

Man må nemlig ikke mere køre med de lånetrailere man kan fylde fyringsolie på, til fyret, da der er en kunde der er blevet stoppet og har fået en bøde på 7000kr. da han ikke havde et ADR bevis.
Efter lidt overtagelse fik jeg lov til at låne en trailer så jeg kunne få noget fyringsolie til mit oliefyr. Og i løbet af natten blev min kone syg med influenza og så var den påske sommerhus ferie ligesom ødelagt. Så ikke så meget biltjek der.

Men så er der jo tid til at finde de stumper som skal bruges til en del ventende projekter på værkstedet.og skrive en del herinde ikke mindst.
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2228

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
En af de ting man opdager når man som jeg ikke kører hverdag i min BMW E61er.

BMW_E61_PARK.Medium.JPG

Hvor er det dog en fantastisk smuk bil både indvendigt og udvendigt. Og så har jeg aldrig før ejet et stykke automobil der udståler den kvalitet.

Bevares det er mange penge det koster at have sådan en bil i Danmark, men tanken om at de stod på en konto og man fandt sig selv i (bussen) kunne komme på mange andre bilmærker her, men undlader at nævne navne for ikke at træde nogle over tæerne. Det ville da være kedeligt.

Så er næste problem kun om jeg skal sætte mine 19 tommer sommerhjul på bilen igen, eller finde nogen andre og sælge de 19 tommer.

Livet består af svære valg.

BMW_E87_WAIT.Medium.JPG

Så er det nemmere med den (nye) BMW konebil der sidder de Alufælge på, som bilen blev leveret med fra BMW fabrikken.

Hvad med jer andre har i fået sommerdæk på? For så må det da være på sin plads med nogle billeder.
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2229

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg har endnu ikke fået mine sommerdæk på, det bliver først den 2. maj. De lover jo nattefrost lørdag/søndag, så sommeren er ikke helt startet endnu.

Hvad skal jeg lave på min bil. Nu har jeg jo ferie i næste uge, så den skal forkæles hvis der bliver tid, den skal støvsuget og gøres rigtig forårsren.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2230

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har taget chancen og fik for ganske nyligt skiftet til sommerhjulene. Fik også vasket og vokset bilen. Kabinen fik en tur med læderpleje, hovedrengøring og nye måtter. Svært tilfredsstillende måde at bruge lidt tid på

Roos

image.jpg
i3 REx 2014

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 8 måneder siden #2232

• jacobniell
335imedsommerdk.jpg

335imedsommerdk_3.jpg

335imedsommerdk_2.jpg

Jeg fik sat sommerdæk på bilen her i weekenden, også selv om de har nævnt der kommer nattefrost, så håber jeg bare de ikke salter...
Sidste redigering: 12 år, 8 måneder siden af .
Tid til at oprette siden: 0.73 sekunder