Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3140

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Du vist allerede set den Kenn, men der kommer jo så mange fede biler forbi her så sådan en lille 3'er kan godt smutte.

mobilteknik.dk/forum/26-kob-og-salg-priv...20d-m-sport-van#2968
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3141

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
PalleRaaa skrev:
Du vist allerede set den Kenn, men der kommer jo så mange fede biler forbi her så sådan en lille 3'er kan godt smutte.

mobilteknik.dk/forum/26-kob-og-salg-priv...20d-m-sport-van#2968

Nu er der jo ingen grund til at blive ondskabsfuld. Alzheimer Light. Det kommer når du bliver ældre

Jeg kunne heller ikke forstå du havde købt en ny 3er, Men det snakker vi så ikke mere om

Tak for huskeren.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3198

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu var det godt nok ikke i dag men i går da jeg kom hjem. Vi har manglen på parkeringspladser og da jeg så skulle bakke for at komme til at finde en P plads svinger jeg rundt, og desværre ser jeg ikke at der er en der har parkeret sin lille Ford uden foran sin garage.

crssss siger det og så er det ud og kikke hvad der er sket. der er røget en tågelygte på hans bil og nogle ridser på kofangeren.

På min er det krogen som har ramt hans bil. Skulle vise en hernede på værkstedet hvordan det virkede og kom fra at køre det op igen. men ville så vente med at køre det op ind til jeg var kommet hjem..

Men en underlig fornemmelse at hente ham ned til sin næsten nye Ford. kikke på hans skade og ærgre sig, for at vende sig om og prise sig lykkelig for det kun var krogen på min egen der skrabede hans kofanger og smadrede hans tågelygte..

Han er heldigvis selv pladesmed hos Ford så får den selv lavet. men øv det var sgu surt og ærgeligt..

Han slutter af med Tak fordi du sagde det.. Fatter ikke at man bare kan køre fra sådan en dumhed..

Så ville det være rart at læse en opturs historie fra og med jeres BMW.
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3199

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
kenn skrev:
Nu var det godt nok ikke i dag men i går da jeg kom hjem. Vi har manglen på parkeringspladser og da jeg så skulle bakke for at komme til at finde en P plads svinger jeg rundt, og desværre ser jeg ikke at der er en der har parkeret sin lille Ford uden foran sin garage.

crssss siger det og så er det ud og kikke hvad der er sket. der er røget en tågelygte på hans bil og nogle ridser på kofangeren.

På min er det krogen som har ramt hans bil. Skulle vise en hernede på værkstedet hvordan det virkede og kom fra at køre det op igen. men ville så vente med at køre det op ind til jeg var kommet hjem..

Men en underlig fornemmelse at hente ham ned til sin næsten nye Ford. kikke på hans skade og ærgre sig, for at vende sig om og prise sig lykkelig for det kun var krogen på min egen der skrabede hans kofanger og smadrede hans tågelygte..

Han er heldigvis selv pladesmed hos Ford så får den selv lavet. men øv det var sgu surt og ærligt..

Han slutter af med Tak fordi du sagde det.. Fatter ikke at man bare kan køre fra sådan en dumhed..

Så ville det være rart at læse en opturs historie fra og med jeres BMW.

Heldigt det ikke gik værre Kent..

Det er det jeg altid siger.. Når modne mænd får automatgear så blive de så magelige at de ikke bruger spejle eller andet og kun kigger på den fine CIC skærm om man kører ind i noget

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3200

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Ja os med en "god gamel" CCC har jo da i det mindste et "billede" af hvad der sker bagved bilen på skærmen når vi bakker , og skulle det svigte , ja så er nakken ikke så stiv endnu at jeg ikke kan dreje hovedet og "se" bagud

Ja , møg træls , men god det var "hamsterkassen" der fik alle knubsne

Mvh.
BenAnd

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 1 måned siden #3216

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
fotoBMW_SKOVMedium.JPG

Var en tur i skoven ved vandet i dag, og det kom der dette billede ud af. Så må det i den kommende uge også være på tide med at få monteret vinterdæk på bilen.
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.
Tid til at oprette siden: 0.90 sekunder