Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(0 viser) 
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3133

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg regner med at gøre det ved månedens udgang. Skal have 4 nye vinterdæk da de gamle er slidt ned. Regner med at det bliver Continetal
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3134

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg har allerede lagt om på min og jeg kjører kun med Nokian dekk. Bedre vinterdekk for norske forhold får man ikke. Utrolig gode dekk.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3135

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Jeg er i den situation at der fulgte nogle forholdsvis nye pigdæk med til min 323ti som jeg lige har købt. De ryger på når temperaturen kommer lidt længere ned. Sikkert først engang i næste måned. Jeg har aldrig prøvet at køre på med pigdæk før og bliver det for irriterende må jeg ud og finde nogle brugte almindelige vinterdæk.

Hvad er jeres erfaring? Det kan sikkert sagtens lade sig gøre men er det helt håbløst eller bare ikke "det bedste"?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3136

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
PalleRaaa skrev:
Jeg er i den situation at der fulgte nogle forholdsvis nye pigdæk med til min 323ti som jeg lige har købt. De ryger på når temperaturen kommer lidt længere ned. Sikkert først engang i næste måned. Jeg har aldrig prøvet at køre på med pigdæk før og bliver det for irriterende må jeg ud og finde nogle brugte almindelige vinterdæk.

Hvad er jeres erfaring? Det kan sikkert sagtens lade sig gøre men er det helt håbløst eller bare ikke "det bedste"?

God at høre at i andre også tænker på vinterdæk I grunden er det utroligt at det ikke i Danmark er et lovkrav med vinterdæk?

Kan i ikke smide nogle billeder ind af jeres vinterfælge monteret på bilen?

@Palle

Du har da ikke fået ny BMW uden at vise nogle billeder af bilen.? Det må da helt klart være en fejl i opdragelsen

Tillykke med din nye BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3138

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Min plan er at vente til sidst oktober/start november før jeg skifter til vinterhjul. Kører på Conti TS-830P, der vandt et par tests sidste år i den størrelse jeg bruger (225/45-17)

Så må vi se hvornår kulden sætter ind
i3 REx 2014

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3139

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
jeg ruller mine org. style 122 med Bridgestone LM vinterdæk de var på da jeg købte dem, men skal have skiftet til andre dæk synes de lammer for meget.... på tros af BMW anbefalder dem...

MEEEEEN der er ikke noget som sommer hjulene 19" style 128 dem går man aldrig gal med, de er fantastiske til en E60 meeen de skal desværre af om 3 uger ca. regner jeg med....

vi ses på de danske veje:-)

KAP
Tid til at oprette siden: 1.62 sekunder