Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad har du lavet med din BMW i dag?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Hvad har du lavet med din BMW i dag?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #2827

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Kenn har ikke tid da han skal lave pandekager til i morgen.. Jeg forventer selvfølgelig at der bliver reserveret en stol de der kommer langvejs fra.. (Altså minimum to store broer..)

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #2828

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #2829

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hvis jeg var mere klar, ville jeg være gennemsigtig

Ser frem til at møde alle
i3 REx 2014

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 4 måneder siden #2930

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Som man kan læse andesteds på siden fik jeg lavet klima service og desinficeret bilens klimanlæg, og så er jeg ved at gøre klar til det store service der venter på bilen lige om hjørnet. 6000 km. Jeg skal have skiftet klodser og skiver hele vejen rundt, og denne gang kommer der også nye bremsebakker på bilen også.

Så er alt nyt og skulle så gerne holde de næste 80 000 km. Jeg har ikke skiftet bremsedele i den tid jeg har haft bilen.

Samtidigt skal jeg have skiftet olie og filter og så selvfølgelig bremsevæske. Når bilen alligevel er på liften kan jeg ligeså godt få skiftet gearkasse olie og filter.

Så burde der også gerne gå en rum tid før jeg skal have lavet andet på bilen.

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3130

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så er der bestilt tid på værksted til at få skiftet til vinterdæk på begge biler. Jeg var så heldig at købe nogle vinterdæk til konens BMW E87 der udover de var billige også var som nye.

Faktisk er det 3 biler der skal skiftes på for har man en gang prøvet vinterkørsel i en baghjulstrukket bil, så er det noget man husker at få gjort. for man skøjter rundt.

Hvornår skifter i andre til vinterdæk igen ?

Sv: Hvad har du lavet med din BMW i dag? 12 år, 2 måneder siden #3132

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Jeg skifter i dag.

Valget af faldet på Finske Nokian denne gang. De laver nogle dæk, specielt rettet mod biler med træk på alle 4. Så det glæder jeg mig til at afprøve til vinter.

Nå ja, så der der jo nogle af os der ikke har den der vinterproblematik. Men så døjer vi med nogle andre ting
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
Tid til at oprette siden: 0.43 sekunder