Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Min Pre-LCI E91 330xd
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.

EMNE: Min Pre-LCI E91 330xd

Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 7 måneder siden #2306

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
SÃ¥ fik den lige en kammerat.

BMW M Carbon Racer
ImageUploadedByTapatalk1367430657.081451.jpg
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 7 måneder siden #2307

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det er sku god stil Den kører garanteret super godt. Den ser ihvertfald sådan ud. Desværre er det vel umuligt at bruge den til tur i byen, uden at tage den på ryggen når man går ind et sted.

Jeg kikkede selv på en ligende for ikke så langt tid siden, men har desværre ikke tiden til at fordybe mig i at cykle på vejen, så er det nemmere med mit Spinning, når jeg har fået sat mine Spinningscykler op igen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 7 måneder siden #2308

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Jeg har desværre ikke udsat den for en tur endnu - men en lille bytur bliver det heller ikke til.
Planen er at cykle til/fra arbejde, hvilket er ca. 90 km om dagen. Dog bliver det kun nogle gange om ugen. Da jeg tidligere har cyklet meget (haft licens), bliver det ikke et problem selv 90 km lyder af meget
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 7 måneder siden #2309

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Matthias.

Tak for dit svar. Får skiftet gearkasseolien hos BMW, så det burde være den fulde pakke

Super lækker cykel du har har fået dig der, mener at have set en magen til hos BMW i Flensburg. Mon ikke den bliver rar at pendle på

Roos
i3 REx 2014

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 7 måneder siden #2314

super fin cykel
har selv haft en men solgte den igen pga. kunne ikke finde det steel.nr som forsikringen ville have for at få den forsikret.
så jeg køber min hos lokal cykel mand som selve er gammel cykelrytter og som måler så jeg får den rigtige cykel.
men den er ret fed.
vh. henrik

Sv: Min Pre-LCI E91 330xd 12 år, 7 måneder siden #2318

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Lidt OT, men cykler købt i udlandet har ikke altid et stelnummer, og slet ikke i et format som de danske forsikringsselskaber accepterer. Så kan man få sin lokale cykelsmed eller politiet til at banke et dansk stelnummer ind i fx en baggaffelende.

Ref. mit spørgsmål tidligere i tråden, har jeg lige været en tur syd for grænsen og bl.a fået skiftet oile på både motor og gearkasse. Fik ved samme lejlighed også skiftet olie på differentialet. Så nu skulle det gerne køre som smurt

Roos
i3 REx 2014
Tid til at oprette siden: 0.57 sekunder