individual BMW Bagdøre.
Så er turen kommet til at få monteret de bagerste dørsider som også er i sort læder og til forskel fra dem der sad monteret er de også monteret med rullegardiner.
Her ses det monterede rullegardin i dørsiden.
Her ses den gamle dørside inden den afmonteres og som det ses er den ikke i læder.
Bagdøren skilles ad da der skal udskiftes en del for at få monteret BMW individual dørsider i bilen.
Ny sort plastramme på døren og små rullegardiner kræver det, og som det ses er det købt hjem som nyt.
Her er den sorte plastramme så skiftet og læg mærke til de holdere der nu sidder monteret i rammen da det er dem der skal holde rullegardinet.
Her ses de øverste holdere til rullegardinet.
Da jeg mener at man med de normale BMW Logic 7 enheder får en manglende diskant skifter jeg mine enheder med nye originale BMW individual enheder, og desværre kan man ikke høre lyden på skrift men den er fantastisk
Her sidder enheden monteret og så skal der monteres nye klips så vi er sikker på at der ikke er noget der rasler.
På de nye dørsider er der også gjort klar til at passagerne kan få lys ned på jorden når man åbner døren, og da det ikke lige var det set skal det monteres senere når lamperne kommer.
Det er en smart løsning og se selv hvor elegant det ser ud når rullegardinet er trukket for.
Alle der har været ude at køre i en BMW 7er serie kender fornemmelsen af at bilen har tykke døre og det er den fornemmelse man har nu når man åbner bagdøren i bilen nu. Og se så lige de syninger der sidder på læderet.
De syninger kan man godt se lidt tættere på for de ser godt ud.
Sådan ser døren ud når den er samlet op og som man kan se har jeg tonede ruder i min bil bag og grunden til at jeg monterede disse rullegardiner er at de er krævet for at få de læder dørbeklædninger på som sidder monteret i bilen nu.
Da jeg monterede BMW logic 7 i bilen monterede jeg samtidigt den diskant du kan se på billedet og det gav lige den rene lyd som jeg søgte, og da jeg nu har monteret de nye originale BMW individual enheder som har diskanter monteret lader jeg dem sidde.
Det ville være synd at skære ud i læderet til diskanten men skulle jeg vælge imellem at mangle min diskant og skære i læderet så kom der hul til min diskant, men det skal jeg heldigvis ikke tage stilling til nu.
SÃ¥ mangler der kun instrumentbord og som altid det sidste.