henrikstaxa46 skrev:
bliver helt varm og opstemt af at se jeres cykler jeg har været dum og sælge min pga. blev for tung til at cykle men nu hvor jeg er kommet meget ned i vægt så bliver jeg lidt rastløs nu hvor jeg ser jeres.
vh. Henrik
Hej Henrik.
Det var da et dårligt argument

Jeg har købt cyklen netop fordi der var kommet lidt vel meget kageform eller sofaform om man vil. Nu har jeg været så heldig at Roos herinde fra er en hardcore cykelnørd så vi kører sammen. ( Han er godtnok taget på ferie lige nu, måske fordi han har fået tråd til sine ben )

Ej der er vist ingen tvivl om at det er mig der halser efter, men så meget desto mere giver det blod på tanden til at sætte ham en dag.
Du må ud og invistere i en anden cykel og så finde nogen at køre sammen med derovre, Det er super motiverende at have nogle andre og køre med engang imellem. Så smugtræner man bare selv når tiden og lysten er til det. Det er en nem og behagelig form for trænning at cykle, for det er lige til når tiden eller lysten viser sig.
Det er også en god måde at få klaret dagens oplevelser på, for man har tiden til at fordøje tingene.
HÃ¥ber du kommer igang igen....
Jeg er klar over at jeg ikke skal slappe aaalt for meget af, så på trods af at ferien også skal passes, får jeg luftet cyklen i ny og næ.... Tør jo ikke andet