Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mac VS Windows Computer.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Mac VS Windows Computer.

Sv: Mac VS Windows Computer. 10 år, 10 måneder siden #5022

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Velbekomme

Det jeg rigtig godt kan lide ved CrashPlan (og andre lignende services) er at man både får god sikkerhed, up to date backup OG så er backuppen ikke samme sted som computeren. Så hvis man skulle blive udsat for indbrud eller lignende er man ikke nær så udsat - tænk hvis både computer og NAS/ekstern disk blev hugget

En af svaghederne er at hvis man mister alt på sin computer, så tager det længere tid at genetablere når alt skal hentes over internettet. Der er en lokal løsning hurtigere.

Man kan faktisk kombinere det - backup til en NAS og så fra NAS til CrashPlan (de fleste nye NAS har indbygget klient til CrashPlan).

Det lyder fornemt med en Imac 5K - prepare to be blown away, tør jeg gætte på
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Mac VS Windows Computer. 10 år, 10 måneder siden #5023

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Igen

En af de ting som jeg synes fungere meget godt med min Imac er at såfremt den skulle blive stjålet er det nemt at låse den og gøre den ubrugelig. Men jeg er gået i tænkeboks med hensyn til Back Up af mine filer, for har døjet med rigtigt meget virus og skidt på min Windows platform. Fik her sidst en Java opdatering der lagde mit mailprogram helt i grus. Så jeg håber at mit Mac eventyr bliver langt bedre og mere sikkert.

Men nu må vi se hvad det ender med, men skal nok fortælle hvad løsningen bliver eller blev.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder