Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mac VS Windows Computer.
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Mac VS Windows Computer.

Mac VS Windows Computer. 11 år, 10 måneder siden #3855

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu har jeg altid haft en Windows computer og fik her for et stykke tid siden en Macbook Pro og kæmper lidt i øjeblikket med at finde ud af at bruge de nye funktion som Apples styresystemer har i forhold til Windows.

Jeg har altid synes at OS som Apple bruger som styresystem er vildt mærkelig, og svært at finde rundt i. Men har man en gang haft en af deres computere i hånden, ja så er man solgt. Det er nogle vildt flotte og lækrere produkter Apple har på deres ting.

En anden finesse der virkelig også bare kører er deres måde at kombinere alle deres produkter sammen. Har man en iPhone og Sætter et Apple tv til sit fjernsyn. Så kan man smide musik fra sin iPhone trådløst over til fjernsynet. Det samme gør sig gældende med Youtube videoer. Det er nu nemmere at sidde på sin Iphone og søge efter det man har lyst til at se, og så smide det over på fjernsynet via Apple tv.

Jeg har alieret mig med en Super Mac bruger som heldigvis også er bruger herinde, og fordi han sagde at det var nemmere end Windows giver jeg det en chance til.

Kører du Windows eller Mac og ikke mindst. Hvad har du af smarte programmer på din Mac? Eller hvad bruger du Ipad eller?

Det ville være super at læse om hvad i andre bruger af computer...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: Mac VS Windows Computer. 11 år, 10 måneder siden #3858

• irvi23
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej:)

Det er skam Macbook air jeg kører med:D

Det virker bare som du siger. jeg har nu også en iphone og et apple tv og det spiller også bare perfekt.

Men hvis du har et smart tv så kan man også smide youtube video over på tv:) så længe de er på samme Wi-Fi så man ikke behøver apple tv:)

Hvis du har iMessage sat til på din iphone og sætter programmet (beskeder) op på din mac så kan du også sende dine smser fra din mac (self kun til dem som har iphone) så behøver du ikke at side med din iphone:)
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Mac VS Windows Computer. 11 år, 10 måneder siden #3860

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er nemlig også smart. Jeg svarer nogen gange en SMS her på computeren og det er nu ret morsomt at svare en mail over SMS, for når modtageren så skal læse den sider han og bladre og bladre og bladre på sin lille skærm, hvis han ikke har Mac.

Skærmen på en Macbook Pro er også en oplevelse, nu ved jeg ikke om det gælder alle, men den jeg sidder på er fuldstændig hvid og knivskarp. Lyset i tastaturet er nu også ret tjekket.

skulle jeg finde noget at brokke mig over er det at man ikke selv kan se det lysende Æble på låget af computeren, for det er nu også ret fedt.

Super med din kommentar. Hvad bruger i andre så?
Sidste redigering: 11 år, 10 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: irvi23

Sv: Mac VS Windows Computer. 11 år, 10 måneder siden #3861

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey hey

jeg køre både med en mac book pro 15" & mac book air 13"...

pro'en er en fantastisk "stærk" maskine men den er lidt stor at sidde med i sofaen og hvis men skal ud og rejse...

air'en er bare super let og mega hurtig pga "SDS" harddisken og den er bare super nice at have med på farten..

så den store bliver nærmest brugt som en fast computer hjemme og den lille er bare luksus

så en kombi med en Hd 27" skærm så er det rigtig fedt set up...

mac er det samme som BMW...altså det bedste..hahahaha "(det er og bliver en smags sag)"

KAP
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Mac VS Windows Computer. 11 år, 10 måneder siden #3869

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Macbook Air 13" - fantastisk computer

og ja, samspillet med andre apple produkter er gnidningsløst. Vi har to apple tv, to ipads og naturligvis iphones...

Derudover timecapsule til back-up - husk det nu, man bliver altid så ærgerlig, når det er for sent
E91 - 320d aut.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: Mac VS Windows Computer. 11 år, 10 måneder siden #3870

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Wow

Det undre mig at så mange bruger Apple computere, Jeg troede faktisk at de fleste brugte Windows som computer.

Er der slet ikke nogen brugere herinde som bruger Windows?
Tid til at oprette siden: 0.28 sekunder