Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Oplevelser man undre sig over.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Oplevelser man undre sig over.

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2739

• PalleRaaa
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Det er stærke sager Kenn, men det får en til at tænke sig om en ekstra gang inden laver noget som potentielt kan ende rigtigt farligt. Ofte for at spare 10 sekunder eller mindre.

Men her en af mine absolutte favoritter når det kommer til trafik-film. Og den er især aktuel her når folk skal køre på sommerferie. Og husk så at ferien starter når man kører hjemmefra så man kan lige så godt nyde turen i stedet for at stresse til sin destination.

Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2741

• Drkoch
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
PalleRaaa skrev:
Det er stærke sager Kenn, men det får en til at tænke sig om en ekstra gang inden laver noget som potentielt kan ende rigtigt farligt. Ofte for at spare 10 sekunder eller mindre.

Men her en af mine absolutte favoritter når det kommer til trafik-film. Og den er især aktuel her når folk skal køre på sommerferie. Og husk så at ferien starter når man kører hjemmefra så man kan lige så godt nyde turen i stedet for at stresse til sin destination.

Crazy video, Kenn. Puha, får sgu helt ondt i maven.

Så er den fra Palle lidt mere rolig, dog skulle det bare have været en BMW, så ville den være perfekt
Mvh
Lars Koch Hansen
Kolding
BMW 525dA Touring LCI (11/2007)

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2743

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Du har fuldstændig ret i at det er en Crazy video, men heldigvis kan man vende sit ansigt væk og tænke pyha. Men inden man ser sig om kan det blive den skinbarlige virkelighed. Jeg kunne godt før i tiden stresse afsted, og indrømmet det gør jeg faktisk ikke mere efter at have set den video.

Så desværre skal man have det råt kastet op før man forstår det..

For har vi grunden så travlt?

Jeg ville være så splittet hvis det skete for mig eller i det hele taget for nogen jeg kendte. For det er så meningsløs at køre med armen under hovedet. For slet ikke at tænke på alle de mennesker der helt uskyldigt bliver draget ind i sådan en ulykke. Nemlig de efterladte.

Men hold op sangen kan give mig gåsehud for den rammer så meget plet. Og så har sangerinden en helt fantastisk stemme.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.97 sekunder