Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Oplevelser man undre sig over.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Oplevelser man undre sig over.

Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2688

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu var jeg oppe for at hente nogle dele til en kundebil af et andet bilmærke. og imens jeg står og finder ud af hvilke dele jeg skal købe med tilbage, overværer jeg nok det værste der kan ske på et værksted.

Der træder en kunde ind som ser vildt frustreret ud og siger så meget stramt men dæmpet. Denne gang hvor i får min bil, kan i så ikke sørge for at det er en anden mekaniker der kikker på den, for er ked af at man kan se skrutrækker mærker efter han skiftede mit kontaktpanel i førerdøren..

Ham jeg står og taler med kikker og jeg siger til ham, gå bare ud og tag imod kundens bil, så han gik ud og det gjorde jeg også. Denne kunde havde nogle fejl som han nu kom igen og igen for at få løst, men indrømmet han tog det pænt. han åbnede så sin førerdør og jeg kikkede med.

Der havde man lavet nogle mærker som havde krævet en ny dør beklædning, og indrømmet havde det været min bil havde jeg aldrig sat min bil på det på dette værksted igen.

Kunden afleverede nøglerne og så gik vi ind igen, så sagde ham den unge mand der var ved at ekspedere mig at dette var en sur kunde, som aldrig blev tilfreds.

Jeg blev overrasket over han sagde sådan, at jeg svarede ham, at var der en der havde behandlet min bil sådan, ja så var han ikke vågnet op igen.

Vi kan alle lave en fejl men dette her var ikke en fejl, det var så meget mangel på respekt og omtanke for andres ting at jeg valgte at sige, jeg finder lige ud af hvad jeg skal bruge og vender tilbage,,,

Jeg vender aldrig tilbage, og det forstår jeg heller ikke nogen andre kunder gør, for det er meneskeligt at fejle, men samtidig håne kunden overfor andre kunder. når kunden har ret i sin klage.

Det er ganske enkelt utilgiveligt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: henrikstaxa46

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2697

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Når jeg nu er i gang med at under mig over den holdning der er kommet i vores samfund, er der en ting jeg er nød til at nævne også.

Så jeg er nød til at ændre tråden til, oplevelser man undre sig over.

På vej hjem fra sommerhus oplevede jeg at 2 billister kørte overfor rødt, her taler vi ikke om at man er i fart, nej man bremser ned og holder stille, og så fyrer man bilen af inden de andre når at komme frem i krydset. Hvad fanden sker der i hovedet på sådan nogle mennesker, eller er det fordi der ikke sker noget som helst?

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2728

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Du har ret, men jeg kan alligevel slå den.

Kommer kørende i går op ad Frederiksberg Allé.

Her bliver det rødt, og idet det skifter vælger damen foran mig at køre over for rødt og svinge til venstre. Da krydset så endeligt er blevet tomt kører dem på det andet led. Den sidste bil derfra kører ud i midten af krydes (som er et T kryds) og begynder midt i krydset at leve en 4 punkts vendig.........MIDT I KRYDSET. Hvor faen har folk trukket det kørekort henne.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2732

• Drkoch
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Det er vanvittigt at folk ikke tænker sig mere om. Jeg har tidligere arbejdet i skadestue, og der kommer ret mange ind, der bare lige skulle "et-eller-andet-dumt", hvorefter det gik rivende galt. Nå men heldigvis går det jo sjældent galt. Tjek det her link: www.radiolive.co.nz/VIDEO-Russian-traffi...D/35851/Default.aspx

Der er altså nogen der har holdt hånden over de her personer ...
Mvh
Lars Koch Hansen
Kolding
BMW 525dA Touring LCI (11/2007)
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af Drkoch.

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2733

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Ja det er en skræmmende video! Den kan i øvrigt også findes ved at søge på; "Second Life Please, be careful wherever you are !!!" på YouTube (hvis DrKochs link ikke virker )

Har selv de forgangne dage været et par ture ude i det gode vejr på landevejs cyklen, og at cykle gennem Hellerup på Strandvejen en søndag formiddag er med livet som indsats
i3 REx 2014

Sv: Oplevelser man undre sig over. 12 år, 5 måneder siden #2736

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Skræmmende Video..

Nu skal i få en video som jeg mener at ALLE burde se inden man fik lov til at køre alene ude i trafikken på egen hånd.

Det går så stærkt og tænk det kan tage et split sekund så kunne det være dig selv det gik ud over. Videoen bør ses med lyd på og HUSK der er ikke lagt fingere imellem, men det er der selvfølgelig helle ikke i virkeligheden, og den er lige udenfor din (bil) dør.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.52 sekunder