Mr. B
Du er en meget klog mand

for det er jo netop det der ofte er problemet når BMW ejere har problemer igen og igen med deres BMW fordi de ofte vælger de billigere alternativer i stedet for at bruge originale BMW dele.
Ofte når man hører eller læser om at det og det er for dårligt med en BMW glemmer folk at vi har biler der er (gamle) min er fra 2005 og er nu 7 år så er det vel ikke så mærkeligt at der kommer nogle problemer med bevægelige dele som lejer / ledningsnet og så videre.?
Har man så det fornødende kendskab og har brugt den tid det kræver for at sætte sig ind i alternativer til de originale BMW dele er de jo også væsenligt dyrere end de billige dele man kan købe i forskellige billigmarkeder.
Lad mig her benytte lejligheden til at komplimentere jer for i tilhører efterhånden en lille skare af BMW ejere der ligesom mig selv har denne passion der hedder BMW og godt ved at det koster noget at have sådan en fin bil kørende og i sær(deles)hed koster delene når de skal skiftes.
Jeres indlæg og tid herinde fortæller jo netop at i går op i tingene og har brugt en masse tid på at undersøge kvaliteten og alternativer til jeres biler.
Tager man en tur rundt i de forskellige forums der er på nettet med og om BMW kan man hurtig se at der er mange der har problemer med deres BMW fordi de har skiftet en sensor som ikke virker og det var så ikke en original BMW del så nu er BMW noget bras eller folk der ligger og roder med deres biler som ikke har den ringeste forstand (eller har sat sig ind i tingene) ligger og roder med Airbag systemer eller får kodet det fra fordi man skal spare nogle kroner da man ikke mener man har råd til at få det lavet ordentligt, men man har råd til at købe nogle fælge og dæk der får bilen til at ligne en million. Men BMW er nu aligevel noget bras fordi det ikke holder (ikke fordi man ikke ved hvad man roder med da man sikkert er uddannet bager) men man har sparet på tid og penge og så er man jo også meget kompetent til at udtale sig.. (ironi kan forekomme)
På værkstedet kommer der engang imellem kunder som har haft nogle negative oplevelser med andre værksteder og når man spørger indtil hvad grunden var til at de så valgte det værksted? lyder det ofte han var den billigste og jeg er ked af nu at må skuffe dig, det kan ikke lade sig gøre for reservedelene koster det de koster og vælger du kun efter hvad det koster er du faktisk selv medvirkende årsag til at du nu står og føler du har gjort et dårligt valg på det andet værksted.
Men.
Min tid er desværre ikke til (jeg har ikke det fornødende kendskab) til at kunne vælge mekaniske alternativer til originale BMW dele så jeg vælger altid de æsker med BMW logo på.