Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele.
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele.

Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele. 13 år, 6 måneder siden #968

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele.

BMW_OEM_DELE.jpg

Efter en snak i dag med et par BMW ejere om reservedele og om de skulle være originale eller uoriginale kunne det være sjovt at høre hvad du vælger når du skal have dele til din BMW.

Er det alle BMW dele du køber originalt? eller er det kun nogle? eller køber du kun uoriginalt til din BMW?.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele. 13 år, 6 måneder siden #970

• jacobniell
Køber kun originale dele, da jeg har erfaret at de originale dele stort set koster det samme som uoriginale, og se ved man de passer 100%.

Sv: Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele. 13 år, 6 måneder siden #977

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har samme holdning til dele til min BMW for jeg har en gang prøvet at købe bremseskiver som man brugte meget tid på at fortælle mig var lavet samme sted som BMW får deres bremsedele lavet, Det tog under 14 dage så var de dårligere end de originale som havde siddet på bilen i 4 år. Så siden den gang holder jeg mig til de originale BMW dele. Og det gælder faktisk alle sliddele.

Er nu overbevist om at BMW stiller nogle store krav til deres reservedele og ikke tager alt muligt og sætter deres navn på.

Er der ikke en der har købt uoriginalt BMW og ikke har haft problemer. ?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele. 13 år, 6 måneder siden #978

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Den der vælger at bruge u-org. dele på sin BMW beder i mine øjne "selv" om problemerne , dette især når vi snakker , bremser , styrtøj , affjedering , elektronik ( følere mv. ) , så vil man nøjes med at lave en reparation "en gang" , ja så vælger man orginalt !

Mvh.
Mr.B

Sv: Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele. 13 år, 6 måneder siden #980

• jacobniell
BenAnd skrev:
Hejsa

Den der vælger at bruge u-org. dele på sin BMW beder i mine øjne "selv" om problemerne , dette især når vi snakker , bremser , styrtøj , affjedering , elektronik ( følere mv. ) , så vil man nøjes med at lave en reparation "en gang" , ja så vælger man orginalt !

Mvh.
Mr.B

Hej Mr. B
Som jeg tidligere har skrevet ville jeg heller ikke købe uoriginalt, men når det nu er sagt så kunne jeg godt finde på at købe Bilstein undervogn hvis bilen skulle sænkes. Jeg kunne aldrig finde på at købe en billig undervogn, men mener så heller ikke at alt uoriginalt er dårligt og giver problemer!

Sv: Originale BMW Dele eller Uoriginale BMW dele. 13 år, 6 måneder siden #981

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg er enig, med en bil som en BMW skal man ikke gå på kompromi og købe uoriginale dele.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.40 sekunder