Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

E85 - Z4 Aux/USB indgang
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: E85 - Z4 Aux/USB indgang

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #710

• Storm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

Jeg har fulstændig forståelse for situationen. Jeg har stor respekt for faglig stolthed, og med et dagligt virke som chef for en lille gruppe IT arkitekter, værdsætter jeg selv folk der kan deres kram, og altid står på mål for deres løsninger. Jeg ved du er enig med mig når jeg siger at alt for mange slipper afsted med at levere en forbavsende dårlig kvalitet. Det er sandsynligvis også derfor at folk kommer til dig, frem for alle de andre, fordi de ved at de får hvad de betaler for.

Ligeledes er jeg helt enig i, at man sagtens kan løbe ind i mange forkerte svar. Ofte vil man få flere MEGET forskellige svar på samme spørgsmål, så snart emnet rummer en smule kompleksitet. Så jeg er helt enig i at det er bedre end at sige nej, end at sige noget forkert. Stor respekt for det.

Lur mig om det ikke ender med at vi kigger forbi dig med Z4`eren. Jeg har umiddelbart ikke meget mod opgaven selv pt.

Tak for snakken, og feedback. Nyd resten af jeres søndag

Vh
Nicolai

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #714

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nicolai

Der er i den grad brug for folk der erkender at man ikke ved alt og derfor bør holde sin mund og desværre er der mange der lyder så overbevisende at man hopper i med begge ben. Men giver du op selv er du velkommen til at kigge forbi så skal vi nok få det til at spille.

Men kan du ikke skrive en bedømmelse af bilen og måske lægge nogle billeder op så vi kan se en BMW Z4 i denne tråd. www.mobilteknik.dk/forum/22-min-bmw-

og skulle der være bassis for en sektion med BMW Z4 laver vi da bare en så ikke i er udenfor, selvom det ikke lige spiller for jer

lad mig vide om du vil være med til at bringe en model til forummet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #715

• Storm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Det kan vi helt sikkert godt finde ud af.

Desværre er jeg ikke ejeren af Z4`eren, men det er min svorgers, (som pt bor hos mig). Jeg har blot fornøjelsen af at hjælpe lidt.

Vi smider et par billeder og lidt tekst op en af dagene. Mon dog der er basis for en hel Z4 sektion. Det er ik mange af dem man ser i DK, og selv om det er en dejlig bil, forstår jeg godt hvorfor det forholer sig sådan.

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #718

• Storm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Done (-;
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder