Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

E85 - Z4 Aux/USB indgang
(1 viser) (1) Gæst
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: E85 - Z4 Aux/USB indgang

E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #649

• Storm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Sådan en E85 fætter fra 2005, med det originale BMW Sound system i, med GPS og cd skifter. Hvis man gerne vil have mulighed for at smide en USB stick i, eller sin mobil telefon, hvad er så det skrappeste?

SÃ¥dan en boks her kan umiddelbart monteres i stedet for cd skifteren. Men er det mon det smarteste

www.bigdogaudio.de/ipod-adapter-multimed...faceusb-sd-card.html

MÃ¥ske nogen af jer har lidt erfaringer

Pft

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #650

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Storm

Ønsker du at få monteret USB tilslutning og IPod tilsutning også skal du sørge for at holde dig til et produkt som er købt i Danmark da der ofte er software opdaterninger der ændrer og forbeder betjeningen af systemet, og skulle noget smutte er der Dansk vejledning og hjælp at hente.

jeg vil tilråde dig at købe og montere denne i din fine BMW.

www.ipodyourcar.dk/icelink/info.asp?imod...amp;pNavn=Producent: Dension

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #651

• Storm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

Wow, du følger godt med over hele linjen (-:

Tusind tak for hurtigt (og ikke mindst kvalificeret) svar.

Kræet fik plader på igår, og med lidt held slipper vi for mere vinter i år.

Vh
Storm

(Mig der afleverede Tirkov´s 535 til montering af heads up m.m)

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #654

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Storm

ja man skal være om sig nu om dage men har rodet en del med disse løsninger på BMW og så kan du ligeså godt få en løsning der virker..

og så har du garanti på det

Nyd turen nu du har fået plader på bilen..

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #696

• Storm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Nååå, upåagtet af det det piner mig at spørge her, så kan man jo blive desperat nok

Dension modulet er ankommet, og efter lidt googling, og gennemlæsning på Z4 Forum, og Youtube er vi gået i krig.

Ved at afmontere luftspjæld, og HU, fik vi trukket kabel mellem HU, og hanskerum. Dension modulet placeret. Så langt så godt.

Men ved test fungerer det ikke som forventet. Det virker som den slås med changeren om hvem der bestemmer. Jævnfør manualen skal changeren afmonteres. Jeg håbede (naiv som jeg er) at det kunne være nok blot at tage cd kassetten ud. Det er så ikke tilfældet.

Efterfølgende forsøgte vi at afmonteret stikket til changeren ved selve HU`en. Men det afstedkommer en ny række problemer. Vi kan godt få den til at spille fra Dension modulet, men den skifter sporadisk tilbage til radio. Pt er konklusionen at vi nok ikke kan slippe afsted med at afbryde strømmen til skifteren helt. Desværre ser det ud som om bilen skal splittes i atomer for at komme ned til changeren (som sidder under DVD modulet)..............

suk

Er der mon nogen i DK der har gjort det før på en Z4?

Sv: E85 - Z4 Aux/USB indgang 13 år, 9 måneder siden #699

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Storm

Jeg må tilstå at jeg har lavet en smule på en BMW Z4 men ikke nok til at lave en tegning på denne model, men jeg ved at der er flere gode forummer der kan hjælpe dig. Dette lille forum herinde er forbeholdt BMW E60 /E61 og så E90 fordi der er masser forummer der behandler alle de andre BMW modeller. Men er du gør det selv typen skal du ud og søge efter et udenlandsk forum som har med din fine BMW model at gøre.

Håber du finder løsningen for jeg kan desværre ikke tilbyde at lave et gør det selv forum her. Men du er velkommen til at booke en tid på værkstedet så skal vi nok løse dit problem… alternativ kunne du prøve at bruge Google, det tog mig under 20 sekunder at fine en vejledning til download.

God arbejdslyst.
Tid til at oprette siden: 0.94 sekunder