jamen langt hen af vejen er det den almene brug der irriterer mig

i deres forsøg på at gøre en telefon enkel og nem at gå til synes jeg de har gjort den ringere.
noget så simpelt som en "tilbage knap" mangler langt hen af vejen. enkelte apps har deres egen indlagt så man ikke er nødsaget til at bruge den store på fronten og starte forfra med at gå ind i det man nu var igang med.
nogle indstillinger kan være håbløst at finde til de enkelte programmer, på trods af at det burde være nemt da alt skulle være samlet under en fane. så ender man ofte med at lede længe og somme tider give op. på en android finder du en menu knap hele tiden og dermed mulighed for justering
hva angår Itunes.
vi døjer nu på gud ved hvilket år med konens apple ID. itunes har fået blandet det sammen med et andet ID vi ikke kender, det resultere i konstante "løbe hoved mod muren" scenarier hvor den beder om koden til det apple ID vi ikke aner hvor kommer fra.
har haft en kammerat forbi som er apple itunes ambassador og prøve at løse problemet uden held.
hun har prøvet at skifte både tlf og lave nyt apple ID samt starte fra scratch med en helt blank tlf uden numre eller noget, i håb om at det forsvandt, men lige så snart den kommer i kontakt med hendes tlf. nr så dukker det helveds ID op igen.
telia foreslog hun skulle prøve samme procedure, plus at skifte tlf nummer. . . helt ærligt, det kan sku ikke være nødvendigt og skifte det nr man har haft i 10 år for at slippe ud af deres Lort.
jeg har givet op.