Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

iPhone 6 Plus i din BMW.
(0 viser) 
Kom med din mening og vær med til at skabe en dialog om løst og fast, Husk altid i en pæn ordentligt tone.

EMNE: iPhone 6 Plus i din BMW.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4723

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
jamen langt hen af vejen er det den almene brug der irriterer mig
i deres forsøg på at gøre en telefon enkel og nem at gå til synes jeg de har gjort den ringere.
noget så simpelt som en "tilbage knap" mangler langt hen af vejen. enkelte apps har deres egen indlagt så man ikke er nødsaget til at bruge den store på fronten og starte forfra med at gå ind i det man nu var igang med.
nogle indstillinger kan være håbløst at finde til de enkelte programmer, på trods af at det burde være nemt da alt skulle være samlet under en fane. så ender man ofte med at lede længe og somme tider give op. på en android finder du en menu knap hele tiden og dermed mulighed for justering

hva angår Itunes.

vi døjer nu på gud ved hvilket år med konens apple ID. itunes har fået blandet det sammen med et andet ID vi ikke kender, det resultere i konstante "løbe hoved mod muren" scenarier hvor den beder om koden til det apple ID vi ikke aner hvor kommer fra.
har haft en kammerat forbi som er apple itunes ambassador og prøve at løse problemet uden held.
hun har prøvet at skifte både tlf og lave nyt apple ID samt starte fra scratch med en helt blank tlf uden numre eller noget, i håb om at det forsvandt, men lige så snart den kommer i kontakt med hendes tlf. nr så dukker det helveds ID op igen.

telia foreslog hun skulle prøve samme procedure, plus at skifte tlf nummer. . . helt ærligt, det kan sku ikke være nødvendigt og skifte det nr man har haft i 10 år for at slippe ud af deres Lort.

jeg har givet op.
Sidste redigering: 11 år, 2 måneder siden af please.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4724

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
er der forresten usb i sådan en 5 serie siden du bare kunne bruge et alm apple stik
det savner jeg i min 3'er

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4727

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
please skrev:
i deres forsøg på at gøre en telefon enkel og nem at gå til synes jeg de har gjort den ringere.
noget så simpelt som en "tilbage knap" mangler langt hen af vejen. enkelte apps har deres egen indlagt så man ikke er nødsaget til at bruge den store på fronten og starte forfra med at gå ind i det man nu var igang med.
nogle indstillinger kan være håbløst at finde til de enkelte programmer, på trods af at det burde være nemt da alt skulle være samlet under en fane. så ender man ofte med at lede længe og somme tider give op. på en android finder du en menu knap hele tiden og dermed mulighed for justering

hva angår Itunes.

vi døjer nu på gud ved hvilket år med konens apple ID. itunes har fået blandet det sammen med et andet ID vi ikke kender, det resultere i konstante "løbe hoved mod muren" scenarier hvor den beder om koden til det apple ID vi ikke aner hvor kommer fra.
har haft en kammerat forbi som er apple itunes ambassador og prøve at løse problemet uden held.
hun har prøvet at skifte både tlf og lave nyt apple ID samt starte fra scratch med en helt blank tlf uden numre eller noget, i håb om at det forsvandt, men lige så snart den kommer i kontakt med hendes tlf. nr så dukker det helveds ID op igen.

telia foreslog hun skulle prøve samme procedure, plus at skifte tlf nummer. . . helt ærligt, det kan sku ikke være nødvendigt og skifte det nr man har haft i 10 år for at slippe ud af deres Lort.

jeg har givet op.

Det er nok lige der at jeg også kan få nogle lange røde mærker på kinden (Hvad tænkte du på?) For iTunes er noget der er givet med til æblefolket for at de også kan få nogle udfordinger. Jeg sidder her og sortere 19765 nummerer som er kastet ind som albums med et nummer i hver.

Måske Roos har en ide til det Apple Id der driller. det er ham der hjælper mig, når jeg giver op..

Jeg har CIC i bilen med en Combox så det er derfor jeg kan sætte mit Apple kabel i bilen...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4728

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
kenn skrev:
please skrev:

hva angår Itunes.

jeg har givet op.

Det er nok lige der at jeg også kan få nogle lange røde mærker på kinden (Hvad tænkte du på?) For iTunes er noget der er givet med til æblefolket for at de også kan få nogle udfordinger. Jeg sidder her og sortere 19765 nummerer som er kastet ind som albums med et nummer i hver.

Måske Roos har en ide til det Apple Id der driller. det er ham der hjælper mig, når jeg giver op..

Jeg har CIC i bilen med en Combox så det er derfor jeg kan sætte mit Apple kabel i bilen...

Hej Please.

iTunes kan godt være noget drilsk, det må jeg give dig ret i.... Jeg havde selv et problem med fremmede apple-ids der pludseligt dukkede op... Det viste sig at noget af den musik jeg havde synkroniseret over på telefonen oprindeligt var købt af en anden bruger, inden det af "omveje" fandt vej til mig Bliver din kone bedt om det mystiske ID selvom I ikke har lagt musik på telefonen?
i3 REx 2014
Sidste redigering: 11 år, 2 måneder siden af Roos.

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4729

• hln
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej,

iPhone eller ej er og bliver nok et spørgsmål om "religion" - og heldigvis er vi jo ikke alle ens

iTunes bliver nok aldrig en god oplevelse på PC. Det virker bedre hvis man går "all in" og bruge en Mac i stedet.

Hvis det kun handler om at overføre musik man i forvejen har på sin PC findes der alternativer til iTunes. MediaMonkey kan også øverføre musik til en tilsluttet iPod/iPhone og er til det formål klart simplere end iTunes.

/Henrik

Sv: iPhone 6 Plus i din BMW. 11 år, 2 måneder siden #4730

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
der er ingen musik på telefonen. det er et helt andet problem vi heller ikke har kunne få løst.
der er masser af musik i itunes, men når man "trækker" det over på telefonen vil den slet ikke kendes ved det.

som sagt har jeg en kammerat der arbejder ved apple og som selv mener han har styr på det der itunes, og han måtte opgive.

Til Kenn:
okay på den måde, smart min næste bmw må have CIC
Tid til at oprette siden: 0.79 sekunder